duowagen

Zaterdag is bij ons de duowagen binenngekomen.
We hebben een nieuw opzetstuk voor onze mutsy besteld, en hij is erg mooi en praktisch, niet te groot en blijft wendbaar. En eventueel kan het meerijdplankje er ook nog aan voor onze oudste (hoewel ze die niet veel meer gebruikt)
 
Ja ik vond het ook handig. Wij hebben de rider, en daar paste die gewoon op, ik heb gekeken op de website (babyhuiscastia) waar de onze vandaan komt maar zag het type evo er niet zo gauw bijstaan.
 
Hmm ok, dan zal ik dat is gaan navragen. Want als ze eenmaal uit die reiswieg zijn is het toch wel erg handig. En mijn zoontje zat al na 3,5 maand in de kinderwagen, want hij paste er toen al niet meer in haha..

Hoe oud zijn jou kinderen?
 
Ja is wel erg handig een duo. Ik heb voor het achterste stukje een babynestje gekocht, zodat deze helemaal plat kan, en ook kleiner wordt als een echte reiswieg, hoewel we in het begin de buggy en de gewone reiswieg wel zullen gebruiken (zijn de eerste tijd samen thuis mijn man en ik)

Wat grappig mijn kinderen heb ik beide met 4 maanden ook in de kinderwagen gezet omdat ze te groot waren.

Mijn dochter is 3 jaar in oktober 2010 geboren, en mijn zoon is 8 maanden in mei 2013 geboren. Hoe oud is jouw zoon?
 
Als ik dit van te voren had geweten hihi. Maar dat is vaak achteraf;)

Mijn zoontje is van maart 2012, nu ben ik eind april uitgerekend van een meisje.

Weet je al wat je krijgt??
 
Terug
Bovenaan