duowagen

Leuk :) en is dit voor jullie de laatste of wil je er misschien ooit nog een 4de bij?

Voor ons word het de laatste, mijn man wilt er 2. Ik liever 3, maar je moet het er natuurlijk wel mee eens zijn ;-)
 
ja een kindje is geen beslissing om zelf even te nemen. Dit moet je samen in overleg doen.

Wij wilden er eigenlijk 2. Ik was na de bevalling redelijk snel weer in mijn normale cyclus, maar de huisarts advisseerde me even te wachten met hormonen in mijn lijf zo kort na een bevalling, toen is 1x een condoom gescheurd op een dag dat het eigenlijk onmogelijk zou zijn dat er nog een eisprong zou zijn. Maar toch bleek ik zwanger van onze derde.

Dit neemt niet weg dat we er superblij mee zijn en we wellicht nog wel meer genieten van het wonder dat zwanger worden en een kind voortbrengen eigenlijk is.

Na de bevalling laat mijn man zich steriliseren want 3 is genoeg.

Wie weet denkt voor jou je man er over een paar jaar nog anders over?
 
ik wil die duoseat ook.... ik heb nog de duo wagen van de tweeling, maar die is zo breed. Bij de oudste had ik een mutsy urban en die heb ik nu weer terug in gebruik voor de jongste. Ik hoop mijn duo te kunnen verkopen zodat ik er een duoseat voor terug kan kopen...
 
Terug
Bovenaan