durf niet blij te zijn

Hallo,
Ik ben 29 jr en nu 5 weken en 5 dagen zwanger.
29 april 2010 uitgerekend. Vorige week vrijdag beetje roze bloed en bruine afscheiding verloren.
Na eindelijk het weekend afgewacht te hebben. Omdat de weekend arts ook niets kon vinden/zeggen, de verloskundige gisteren gesproken.
Ze zei dat het heel normaal kan zijn, aangezien je heel veel bloed nu aanmaakt. Kan er gewoon een vaatje springen. Dus mocht best stiekum blij zijn.
ik had haar nog niet opgehangen of ik kreeg er al weer last van. Bij het afvegen heb ik bruin/roze soort van afscheiding.
Duurt nog 2 weken voor men intake bij de vk en zelfs dan nog 2 dagen langer voor mijn eerste termijn echo. Heeft niemand van jullie dit?

nathalie

hoi nathalie,

Ik ben bijna 10 weken, ik heb het niet gehad dat ik wat licht bloedverlies had, maar ik weet wel dat het heel vroeg in je zwangerschap kan. Zolang het niet meer is als een inlegkruisje vol en niet meer is er niks aan de hand, als het doorzet zou ik contact opnemen met je vk.

groetjes daisy steijger 30
mama van marly 7
zwanger 9w+4d

Hoi, Ik ben precies 6 weken zwanger van nummer 3. Zolang het bloedverlies niet helderrood is, hoef je je geen zorgen te maken. Een beetje bruin of roze kan normaal gesproken geen kwaad!
Succes!

dank jullie voor de reactie, het is onze eerste, dus allemaal nieuw. Het bereikt men inlegkruisje niet. puur soms bij het afgeven.
We vinden het moeilijk om ons gerust te stellen omdat de reacties op internet zo verschillend zijn.
Heb ook last van krampjes, en ga moeilijk naar het toilet. dit gebeurde ook bij zn toiletbezoek zeg maar.

nath

Ik heb om de dag wel een verstopping. Erge buikkrampen, vervolgens naar de wc, even de tijd nemen en dan is de buikkramp ook weer weg. Maar een opgeblazen gevoel is normaal tijdens de zwangerschap. Je lijf krijgt natuurlijk met heel veel veranderingen te maken.

Nathalie,

Je verhaal klinkt heel bekend, bij mijn eerste had ik precies hetzelfde...bereikt idd je inlegkruisje niet, maar zorgt wel voor veel ongerustheid. Vond elk toiletbezoek gewoon beetje eng.... Had toen ook krampen, maar dit waren puur mijn darmen!!
Heb nu gelukkig geen last hiervan, alleen wel van moeizame ontlasting....
Probeer eens laxo van Roosvicee...helpt goed voor de stoelgang.

Sterkte ermee, hoop dat de afscheiding snel stopt en je wat meer kan genieten!
Gr Rieke

jullie maken men dag weer goed.
hoop nu nog andere kwaaltjes te ontwikkelen, zodat ik echt het gevoel heb. Ach voor alles moet het de 1ste keer zijn.

Ik voel me inderdaad onzeker Rieke, ben echt blij (voor jou was het dan ook een hel) dat je het zelfde had. Hoever ben je nu?

Meike wanneer ga jij naar de vk?

thanx he

Fijn dat we elkaar zo kunnen helpen toch...tis allemaal nogal spannend. Toen ik die kleine de vorige keer eenmaal voelde bewegen, werd die onzekerheid veel minder....teken van leven zeg maar....

Ik ben nu 9 wkn+1 dag, volgende week woensdag naar gyn voor eerste echo....spannend!

Suc6 met alles!

Terug
Bovenaan