durf niet blij te zijn

Hallo allemaal,

Zat even mee te lezen op dit forum. Ben zelf nu bijna 7 wkn zwanger en had vd week ook wat bruine afscheidng. Dit heeft 4 dgn geduurd. Kreeg ook nog een aanrijding met de auto waardoor de zorgen erger werden. Op advies ben ik toen naar de 1e hulp gegaan en heb een echo gehad. Zagen een kloppend hartje...wat het nou geweest is weet ik ook niet maar ben ook nog steeds onzeker!!!!! Lastig allemaal he...maar ik ga duimen dat het allemaal goed komt voor ons allemaal. Fijn dat we elkaar nu kunnen steuen. Liefs

hallo Floor.

Fijn voor je dat je de juiste hulp gehad hebt zodat je niet meer zo onzeker hoeft te zijn.
Ik verlies nu erger sinds gistermiddag. Ben de hoop verloren. Verloskundige kan niets doen.
Ik zit nu te wachten tot het vruchtje er uit komt. Ondanks is het nu al heel erg reeel
Voel me ook ongesteld zeg maar.
Toch moet ik over 2 weken naar de echo toe. Om te kijken of men baarmoeder dan wel echt leeg is.
Zal wel heel raar zijn na deze bloeding dat er nog een klopend hartje op de monitor verschijnd.
Ik ben zo verdrietig. was nog maar 6 weken maar het was/is wel van ons.

Hallo Nathalie,

Wat een vreselijk nieuws zeg, het klonk eerst nog alsof het inderdaad mee viel maar je kan er dus niets van zeggen. Zit echt met tranen in mn ogen omdat ik me zo voor kan stellen dat het een drama is, dat wil je echt niet. Wat voor een kleur heeft het nu dan????? Is het nog steeds bruin of echt rood inmiddels????? Is het voor jou anders ook geen idee naar de 1e hulp te gaan om het te laten bekijken?? Daar wordt je wellicht eerder geholpen zodat je van die onzekerheid af bent........houd je ons op de hoogte?? Heel veel sterkte meis, zal aan je denken..

He Floor.

Ik verlies niet helder rood, meer oud roze, en wat stolsels of vliezen ofzo. heel erg compact beetje troebelig.. De kans zal enorm klein zijn dat er nog hoop is. Viel in het begin ook mee. was alleen schrikken maar nu loop ik leeg (beste manier om het uit te leggen). Ik moet echt tot 17 september wachten. Fraai idee dat zn echo dan gewoon doorgaat. Maar bij iedereen is het anders. zou fantastisch zijn als er een handleiding was. Weet je er zijn ook zat vrouwen die gewoon ongesteld worden en zwanger zijn. Er is echt geen pijl op te trekken.
Had nog wel geprobeerd om een inwendige te krijgen maar daar was het te vroeg voor.
Lief dat je aan me denkt. Maar denk vooral aan jezelf. Lekker je rust nemen en genieten. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. mamaclub april

ey nathalie,

dit klinkt idd niet goed.. mja keb ook wel eens wonderverhalen gehoord.. dus toch nog maar even afwachten.. mijn ervaring is echter dat je gevoel wel weet wat er aan de hand is.. (zelf 2 miskramen gehad)

t enige wat je een beetje houvast kan geven is: het vruchtje was niet levensvatbaar.. en het lichaam heeft dat zelf gemerkt en is er mee om gegaan.. k weet dat je dr nie veel aan hebt nu.. ma mij hielp het toch wel een beetje dit in mn achterhoofd te houden..

succes de komende tijd!
liefs

He sjaar, kun je misschien wat vertellen hoe het bij jou ging. Als het te zwaar is absoluut niet doen hoor. Ik heb inderdaad de zelfde gedachte, hoop dat het ons op de been houdt.
Als mijn verhaal een wonderverhaal wordt dan ga ik een donatie doen ofzo.

Ben je nu weer zwanger?

Terug
Bovenaan