durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

A

Anoniem

Guest
he meiden ik heb me vriend ook laten kijken , naar de test ( zie discussie over een test van mij) en die ziet ook wel een heel vaag streepje , ik durf niet te hardt te juigen dus morgen koop ik een digitale test alleen als je weinig hormonen aan aamkt geef die digitaal wel duidelijkheid?

greetz suzette

oja ik heb nog een vraagje mijn cyclus zit ik nu op dag 53 hoelang denken jullie dat ik zwanger ben 1 of 2 weken?

Hier ook al vast een voorzichtige felicitatie, maar daar zeg ik wel bij dat ik ook maar een heel licht resultaat had de laatste keer en volgens de ha maakt dat niet uit omdat je alleen resultaat krijgt hoe licht ook als je urine hCG bevat.

Groetjes Mary jane

Een voorzichtige felicitatie dan van mij!! Hoelang je zwanger bent hangt af van je cyclus. Als je cyclus erg onregelmatig is, is het moeilijk te zeggen hoe lang je zwanger bent denk ik.
Groetjes Tara

thnx oke als ik het morgen weer posi is moet ik dan de HA bellen of moet ik de verloskundige bellen hoe gaat dat eigenlijk dit is ons eerste kindje

ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie....

wat je sowieso kan doen is de dokter vragen og je mag bloedprikken om het hormoon te laten meten....

ik wil je niet ontmoedigen maar ook ik had vorige week 4 testen die heel erg licht zijn....
Na het bloedprikken kwamen we erachter dat mijn Hcg hormoon te laag was en dat klopte ook want ik kreeg een miskraam.....
De gyn. vertelde mij dat mijn "huis tuin en keuken"testen daarom zo licht aangaven, ze meten idd wel hcg hormoon maar dus weinig, aangezien ik bij 6 weken een miskraam kreeg.... en ik dan wel een vette posi test moest hebben....

Liefs Randy

Terug
Bovenaan