durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

hoi randy je bedoelt dus dat ik wel zwanger ben maar kans heb op een miskraam? nou hoop het niet het is niet tegen te houden maar toch? ik vind het al klote voor jou wat je hbet mee gemaakt, ik ga morgen een digitale test kopen en dan zie ik verders wel, als ik langs de HA ga dan duurt het nog lang voor dat ikde uitslag heb ik wacht nu al 2 a 3 weken dus ik ben heel erg ongeduldig als de winkels nu nog open waren dan had ik er nu al 1 gekocht, misschien kwam het bij mij omdat ik niet met ochtend urine heb getest, greetz suzette

he meiden ik heb en digitale test gedaan en geef negatief aan ik snap er niks van ik zie een streep me vriend ziet een streep en een vriendin van me die 3 kinders heeff ziet een streep ik ga zo nog een keer die test doen , als die nega is wordt ik gek

greetz suzette

Hai mrs4hugzz,
Een aantal testen geven een vage extra streep als je ze na de officiele tijd (bv een dag later) afleest. In de bijsluiter staat meestal duidelijk dat de extra streep binnen een paar minuten tot een uur te zien moet zijn. Als de extra lijn later komt, dan is de kans dat de zwanger-lijn dus onbetrouwbaar is.
Als je nog een test doet, hoop ik dat je binnen het uur een lijntje gaat zien.....! Succes, niets aan he, die onzekerheid?
Doei, Sigri

he hallo ja ik weet het niet ik heb na die test niet meer gekeken heb een minuut gew8 en toen laten liggen en de volgende dag zag ik het pas, dus ja en ik vind dat heel raar want streepje is een streepje en in de bijsluiter stond niks bijzonders, dus ja kweet het ook niet meer, in feite als ik goed uitreken heb ik een maand overgeslagen en dat heb ik nooit gehad dus ik snap er tottaal niks meer van

Bij mij stond inderdaad in de bijsluiter dat de test niet meer betrouwbaar is als je te lang wacht. Dus je moet na een minuut kijken en een uur later niet meer want dan kan het niet kloppen. Ik zou anders even de huisarts bellen Suzette. Want deze onzekerheid is ook knap vervelend en om nou elke keer zoveel geld uit te geven voor een test. Succes maar weer.

hey meis..ik wou ff weten of je al getest heb of niet met die digitale...ben benieuwd...gr mariska

ja heb getest naar die gaf negatief aan dus ik ga morgen naar de HA ik snap er niks van meer , ze zeggen wel een test doen en dan weet je het zeker nou nee, ik heb nog steeds dat onzeker gevoel

Hoi Suzette

Wat vervelend voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Als ik jou was zou ik een test laten doen bij de huisarts. Zij weten dan wel of je wel of niet zwanger bent. En eventueel bloed laten prikken misschien heb je die hormoon (h nog wat kan er niet zo op komen) te weinig in je urine zitten.  Een bloedtest kan je uitsluitsel geven. Want hier word je erg onzeker van. Ik hoop voor je dat wel zwanger bent . Succes

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan