durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

ja ik hoop het ook vind het zo raar me vriend en ik en een vriendin zagen allemaal dat er een streepje stond op de kruidvat test maar op de digitaal was het negatief, dus ik heb nu wel gevoelige borsten soms heb ik het gevoel dat het in brand staat en pijn in me rug s avonds misselijk heel erg moe en heel erg sago kan niks hebben of ik ga al uit me stekker en heel snel emotioneel

Het schijnt dat de digitale CB minder gevoelig is dan de Kruidvat test.
Als ik jou was zou ik morgen gewoon naar de HA gaan en vragen of je bloed mag laten prikken, daar kunnen ze het nog sneller uit aflezen dan uit je urine.

Succes en ik duim voor je dat het streepje toch echt is!

Cath

hoi cat wat bedoelde je daar mee dat de cb minder vertrouwbaar is dan die van kruidvat, me vriendin vond het ook al raar ze heeft heel veel mensen bij der over der vloer gehad met testen hahahha, maar dit heeft ze nog nooit meegemaakt, kruidvat vind zij de beste dan de cleurbleu , morgen ga ik de HA bellen laat jullie wel weten hoe het zit oke xxxxxxxxx ga nu naar bedje toe

hoi meiden ik moet zp bloedprikken, en dan weet ik of ik zwanger ben of niet dus spannend. greetz suzette

Hoi suzette,
heb je gelijk de uitslag van het bloed dan?
gr lisette

nou misschien eind van de middag rond 4 uur dus moet ik ff aan me baas vragen of ik mag bellen vanwege een bloedonderzoek van belangrijk is, hij weet verders van niks, en anders maandag, maar liever vandaag,

heel veel succes!

zit nu in zelfde schuitje wat betreft de afwachting op de uitslag. de test bij de HA wees op niets uit. echter thuisgekomen opnieuw eentje gedaan(hoezo eigenwijs) en weer een vaag streepje. terug naar de HA ermee en deze was enorm verbaasd. nu net bloed geprikt en einde van de dag hopelijk verlossing!

ik hoop zo voor je dat het raak is.. je bent nu wel heeeel erg lang overtijd niet dan?

xxx ester

Terug
Bovenaan