Duur intake gesprek en ivf behandeling,ervaringen?

Dan echo bij hun en als dat goed is mag je naar eigen ziekenhuis of verloskundige. Zelfde als bij alle zwangere. 
Als het negatief is moet ik bellen om een afspraak te maken bij de gynaecoloog. Dan in januari weer alles opnieuw. 

En hoe voel je je al? Wat denk je zelf van deze ronde? Ik heb er wel een goed gevoel bij! Ik hoop dat het gelukt is en jullie niet voor een tweede afspraak moeten bellen. Nog eventjes geduld hebben en dat weet je het!

Ben erg moe. Vooral laatste 2 dagen. Zal de utrogestan wel zijn.
Denk dat het niet gelukt is. Zou wel heel veel geluk zijn als het de eerste keer lukt he. Ben er ook niet zoveel mee bezig. Meer dat ik moet wachten om verder te kunnen en bellen voor afspraak hihi. 

Zou indd heel leuk zijn als het van de eerste keer gelukt is! Maar je zal het snel genoeg weten en de kans is er wel dus geef de hoop nog niet op!
Vraagje, misschien dat jij hier iets meer van weet. Ik denk dus dat ik vandaag ongesteld moest worden. En heb al sinds zaterdag bruine afscheiding. Wat niet zo gek is, want meestal heb ik wel een dag of 2 bruine afscheiding voor  ze echt doorzetten. Maar vandaag zit ik dus op dag 5 nog steeds met enkel bruine afscheiding. Denk je dat ik alsnog ongi ga worden? Of telt dit al als menstruatie? Want ik zie nog geen bloedverlies en bruinverlies is wel aan minderen. Vind het een beetje stom om toch nog een testje te gaan doen omdat ik ergens dan denk dat ik daarna toch wel ongesteld word. Hmm

Hoe gaat het nu? Toch een test gedaan?
Menstruatie begint pas als je helderrood bloed ziet zegt het ziekenhuis altijd. Kan zijn dat het een lange aanloop heeft. 

Hey Llyn, ik heb dus een testje gedaan en ja hoor positief! Ben nog een beetje in de war met alles.. maar ook super blij natuurlijk. Moet al namelijk de afspraak gaan afbellen die gepland stond. Zo gek dat het tog nog gelukt is...

Dankjewel!
Heel erg bedankt voor het delen van alle info, en ik hoop oprecht dat deze ronde goed nieuws voor je brengt! Misschien laat je nog even iets weten moest het raak zijn deze ronde, voor jou is het ook niet meer lang tot je bloed gaat prikken. Spannend!

Terug
Bovenaan