Duur intake gesprek en ivf behandeling,ervaringen?

Kei goed! Je bent al een heeel stap dichter bij een eventuele zwangerschap hihi
Heb je achteraf last gehad van iets? 

Hoi Llyn, eventjes geleden.. Hoe gaat het inmiddels met je ? Heb je de terugplaatsing al gehad ? ben een beetje nieuwsgierig hoe het verlopen is ahah ( als je het niet erg vind)

Hoi, donderdag tp gehad. Heel bijzonder. 18e mag ik bloedprikken. Smiddags bellen ze dan de uitslag door. 
Hoe gaat t bij jou? Wanneer heb je de afspraak?

Hey!
Oh wat mooi! Hoop voor je dat het raak is en je goeie resultaten krijgt dan! Het is niet meer heel lang, dus heel veel succes?
Ik heb 19 de de afspraak dus ook niet meer zo lang. Ik begin wel wat ongie krampen te krijgen dus hoop dan ook dat ik ze snel krijg zodat ze tegen de 19 de wel over zijn. Zou dit een probleem kunnen zijn?

Dank je wel. Hoop het ook al durf ik het niet te hopen. Beetje dubbel.
Nee dat maakt niet uit. Dalijk moet je ook op cd 2 of 3 echo laten doen. Gewoon even aangeven. Krijg je niet alleen een gesprek? 
19e is ook al bijna. Spannend!

Komt goed! Misschien kan je al stiekem eerder een testje wagen of ga je mooi afwachten op de resultaten?
En ik zou het niet weten of het enkel een gesprek is of al meteen onderzoek. Kan ook goed zijn dat we enkel eerst een gesprek hebben. 

Ik ga afwachten. Heb ook geen testen in huis. Ben klaar met testen na al die negatieve testen in de afgelopen tijd hihi
Denk eerst gesprek. Daarna onderzoeken, tenminste zo ging het bij ons. Komt goed! 

Ken ik maar al te goed! Ahah Maar je hebt gelijk, wacht het beter af. Wat gebeurt er als je dus zwanger bent? Gaan ze je dan moeten opvolgen of ga je vanaf dan zelf naar de gyne moeten etc? En zo niet ( maar laten we hopen van wel!) word er dan een nieuwe ronde gepland ? 

Terug
Bovenaan