A
Anoniem
Guest
Hoi,
ja het onderwerp zegt het al... Ons manneke heeft voor de 1e x echt koorts!!
Nu is dit tuurlijk niet het einde v/d wereld, maar wij hebben hier nog geen ervaring mee.
Dus heb ik een paar vraagjes:
We gaan hem vanavond voordat we gaan slapen nog ff temperaturen.
Maar als hij nog koorts heeft, moeten we hem dan een zetpilletje geven??
En moeten we er vannacht uit, om het nog ff te checken??
En mijn moeder zei: niet te warm aankleden want dan krijgt hij alleen maar hogere koorts. Nu heeft hij dus een romper met lange mouwen aan, slaapt in een slaapzak met lange mouwen, en daarover nog een dekentje, maar dan tot zijn knietjes bedekt... Normaal tot onder zijn oksels, want meneertje wilt graag zijn armpjes vrijhouden
Het is redelijk fris op zijn slaapkamer... ik gok een graadje of 17.
En is er ook nog een andere methode om de koorts te bestrijden ipv. een zetpilletje??
Hij was/is trouwens de laatste 2dgn al erg dreinerig en hangerig.
En dan zei ik altijd tegen hem: Nou Dylano, probeer jezelf eens een beetje te vermaken. Want zeg nou zelf... Daar word je niet vrolijk van.
Maar hij is gwn een beetje ziekjes... T is zonde. Ik voel me zelf niet fijn... waarom heb ik hem niet eerder getemperatuurd??
Maar hopen dat hij gauw weer de oude is!!
Groetjes Debby.
ja het onderwerp zegt het al... Ons manneke heeft voor de 1e x echt koorts!!
Nu is dit tuurlijk niet het einde v/d wereld, maar wij hebben hier nog geen ervaring mee.
Dus heb ik een paar vraagjes:
We gaan hem vanavond voordat we gaan slapen nog ff temperaturen.
Maar als hij nog koorts heeft, moeten we hem dan een zetpilletje geven??
En moeten we er vannacht uit, om het nog ff te checken??
En mijn moeder zei: niet te warm aankleden want dan krijgt hij alleen maar hogere koorts. Nu heeft hij dus een romper met lange mouwen aan, slaapt in een slaapzak met lange mouwen, en daarover nog een dekentje, maar dan tot zijn knietjes bedekt... Normaal tot onder zijn oksels, want meneertje wilt graag zijn armpjes vrijhouden
Het is redelijk fris op zijn slaapkamer... ik gok een graadje of 17.
En is er ook nog een andere methode om de koorts te bestrijden ipv. een zetpilletje??
Hij was/is trouwens de laatste 2dgn al erg dreinerig en hangerig.
En dan zei ik altijd tegen hem: Nou Dylano, probeer jezelf eens een beetje te vermaken. Want zeg nou zelf... Daar word je niet vrolijk van.
Maar hij is gwn een beetje ziekjes... T is zonde. Ik voel me zelf niet fijn... waarom heb ik hem niet eerder getemperatuurd??
Maar hopen dat hij gauw weer de oude is!!
Groetjes Debby.