hoi,
Meryem had 1,5 week geleden ook een aantal dagen ineens koorts, verder was er geen aanwijsbare reden voor die koorts, niet hoesten of iets dergelijks na twee dagen lang steeds 39,8 en op het laatst 40 gr te hebben gemeten ben ik naar de ha gegaan en die kon ook niets vinden, dus kreeg ik een antibiotica kuurtje want het kon wel een urine infectie zijn, en anders moest ik naar het ziekenhuis en moest er met een catheter en weet ik niet allemaal urine worden afgenomen en uiteindelijk mocht het blijken dat er een urine weg infectie zou zitten krijg ze ook een antibiotica kuurtje dus voor de zekerheid een kuurtje,en meryem is nu ruim 10 maanden en is twee keer bij de dokter geweest, ze vond ons dus geen paniek ouders, kom ik thuis lacht ze zie ik ineens twee slagtandjes zitten die door aan het komen waren, ik was zo gefocused op die middelste twee boven tandjes dat ik die zij kanten niet in de gaten had en die ( oog) tandjes daar kunnen ze ontzettend ziek van worden echt dagen lang met koorts liggen, dus ik denk dat bij Dylano ook zn tandjes zitten te werken en zoals je al zei witte bobbeltjes, meryem heeft nu twee onder tandjes en twee oog tandjes, en er zitten weer twee daarnaast door te komen.
gr bianca