Early testen action

<p>Hallo allemaal,</p><p>Heeft iemand ervaring met de early zwangerschapstesten van de action? Mijn cyclus is nog niet op gang na meer dan 7 maand en heb een afspraak staan bij de gynaecoloog. </p><p>Maar heb heel wat ovulatie testen gedaan en had ineens een positieve test op 30dec en 31 dec toen was die nog duidelijker. Dus hebben natuurlijk geklust. Maar ze zeggen dat na 14 dagen je dan normaal ongesteld zou moeten worden. Maar ben dus al een hele poos niet ongesteld geweest dus weet ook niet of dat nu wel zou komen. </p><p>Maar wie weet dat het toch is gelukt met de ovulatie testen. Heb early testen van de action in huis en is dat aan te raden voor die 14 dagen te testen? </p>
 
ik zou dat eerlijk gezegd niet doen. Als je 30 en 31 december positieve ovu test had is de kans dat je eispring op 1 januri was of 2 januari. 
Stel deze was op 1 januari, dan zit je nu op 9 dpo. Een innesteling vind doorgaans plaats vanaf 9dpo maar kan ook langer. Geen innesteling geen positieve test. Ook omdat je nog niet ongesteld bent geweest zou ik zeker minimaal nog 7 dagen wachten. Early test of niet. 
 
Denk dat mijn eisprong die 31 is geweest of die nacht. De 1e teste ik al niet meer positief. 31e was die sochtends dik positief en 's avonds al weer wat minder. 
 
Hoi, 
Ik heb deze week vanaf maandag early testen gedaan en deze was vanaf woensdag positief. Mn nod is zaterdag, dus ik denk dat je beter nog minimaal een dag of 3 kan wachten. 
 
Groeten, Stippel 
 
Hi Loesje,
De eisprong vindt ongeveer 24 uur ná een positieve ovulatietest plaats, dus het zou heel goed kunnen dat je op 1 januari je eisprong hebt gehad. Een eventuele innesteling vindt ongeveer 9 dagen na de eisprong plaats en pas daarna gaat het lichaam hcg aanmaken (hormoon waar de zwangerschapstest op test). Ik zou dan ook zeker nog een aantal dagen wachten met testen.
Daarnaast heb ik zelf geen goede ervaring met de Action Early testen, die gaven bij mij twee dagen voor mijn NOD negatief en de Kruidvat 2voor5 gaf toen al positief, ben nu 20 weken zwanger.
Succes met afwachten en hopelijk is het raak!
 
Stippel ben ik ben ook wel benieuwd of jij kwaaltjes hebt. 
 
Loesjee we gaan gelijk op! K had toen ook positieve testen. Zo spannend.
 
anemoontje echt spannen! Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden. Heb jij wel een regelmatige cyclus? Ik dus helemaal geen inzicht in mijne.
 
Terug
Bovenaan