Early testen action

Nou eigenlijk niet nee, ook geen innestelingsbloeding gehad. Maar dat had ik bij de eerdere zwangerschap ook niet. Ben nu wel alert op elk prikje in mn buik, maar dat komt meer door de ervaring van de miskraam. Hoop dat jullie ook snel positief testen!! Mooie start van 2019. 
 
Loesjee... ik heb net een bericht geplaatst in NOD januari 2019. Heb dus net wat bloed gehad bij mijn afscheiding beetje bruin wit rood. Vind het dood eng had positieve ovulatie testen op 31/1 dus geen flauw idee of dit innesteling is of al mijn menstruatie.
 
schrok mij wezenloos!!!!
 
Heb nu wel opeens sinds een uur geleden af en toe steken aan De linker kant van mijn buik! 
Maar dat kan natuurlijk van alles wezen 
 
Ik heb een early test vandaag gedaan, en hij blijkt negatief te zijn. Inprincipe hoor ik morgen mijn menstruatie te verwachten maar heb wel al paar dagen een soort brok achtig misselijk gevoel en ben hartstikke vermoeid. Heb gelezen online dat best redelijk wat vrouwen een negatieve ervaring hebben met de early test. 


wat moet ik nu? Want heb wel op de ovulatie moment en 2 dagen daarvoor geklust.. 
 
Wachten tot op zijn minst morgen en dan met ochtendurine opnieuw testen met bijvoorbeeld de 2 voor 5 euro testen van het kruidvat. Het kan ook nog later pas positief worden als je langzaam hcg aanmaakt. Zolang je iig niet ongesteld wordt. 
 
Terug
Bovenaan