Early testen action

Nee. Ik had vorige keer een cyclus van 44 dagen. Dus zou nu weer zo moeten zijn. Vond het al bijzonder dat ik mijn eisprong gevonden had. Zou dan weer op 44 uitkomen. Dus misschien wel regelmatig, maar veel te lang!! Als jet niet gelukt is deze maand, waar ik vanuit ga, ga ik aan de teunisbloemolie. Heb je die overweging wel is genomen?
 
Ja ik had zere borsten, dat kende ik nog van mijn miskraam van vorig jaar zomer, dus toen dacht ik... het zou misschien wel raak kunnen zijn. En normaal krijg ik de week voor de menstruatie puistjes en die heb ik nu ook niet. 
 
Goedemorgen, vanaf dinsdagavond had ik daar last van..aangezien mn nod morgen is, heb ik nu elke ochtend een early test gedaan (dipstick) en de lijn wordt steeds beter zichtbaar. ?
 
Wat super stippel bvb !
Ik heb totaal nergens last van. Had dat ook nooit als ik ongesteld moest worden. maar toch doordat ik niks voel ben ik bang dat het niet raak is.
Ben wel erg verkouden en niet fit. Dus weet ook niet of dat misschien wat onderdrukt dat ik zoiets heb van hoort daarbij. 
Maar heb dus geen zwangerschaps kwaaltjes! Maar hoop toch stiekem dat ik gewoon geen kwaaltjes heb en het toch raak is maar ben bang van niet!
 
Loesjeee hier ook nog steeds 0 kwaaltjes dus ook bij mij hetzelfde gevoel als bij jou.. stom he! Ik heb nog hoop aangezien bij stippeltje 3 dagen ervoor begon dus dat is zaterdag/zondag als je er vanuit gaat stel het eitje is 1/2 januari pas gesprongen. 
 
Stippeltje heb je ook niks in je buik gevoeld mbt innesteling?
 
Jaa wie weet komt het nog. Hoop het zo voor ons allebei! En denk ook wel van niet iedereen heeft natuurlijk gelijk last van kwaaltjes maar toch zou dat een fijn gevoel zijn dat je weet dat er wat gebeurt!
 
 
Terug
Bovenaan