echo's?!

Dankzij ons ivf-traject mochten we met met 6 weken en 2 dagen al voor een echo komen. We zagen een hartje kloppen, een heel klein embryootje (nog geen 5 mm) en een dooierzakje. Erg leuk om te zien!

Wij zijn ook a.s. dinsdag aan de beurt. Ben erg benieuwd. Ik ben dan ruim 10 weken, was ik bij ons zoontje ook met de 1e echo. Het leek toen net of hij wilde zeggen: "Hallo, hier ben ik dan, alles goed hier." Hij bewoog nl met 1 armpje en dat leek op zwaaien, erg leuk. De onzekerheid is nu niet minder dan bij mijn vorige zwangerschap, maar ik vind wel dat de tijd nu al sneller gaat.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik heb met 8,5 week een (uitwendige) echo gehad bij de verloskundige en zag alleen een rondje met een hartje. Vandaag met 9,5 week in het zh een echo gehad (omdat ze dacht dat het er 2 waren) en nu 1 weekje verder (moest wel inwendig) zag ik echt een mensje die aan het rond spartelen was erg leuk hoor!!
Voor iedereen veel plezier!!

Groetjes Mikkie.

Hoi allemaal

Ik heb ondertussen al 2 echo's gehad ivm met vloeien. Ze waren allebei inwendig, maar ja dat stelot ook niks voor. Op allebei ( 6 en 7 weken) zag je een heel lief klein mensje in wording met een klein hartje wat te zien was.
Maandag heb ik eigenlijk mijn eerste echo, die al gepland stond, en dan ben ik 8 weken en dan is net al weer wat meer te zien.
Bij mijn zoontje had ik mijn eerste echo pas met 12 weken en dan is wel alweer heel veel te zien, en dat was roen normaal.

Maar iedereen heel veel plezier van de echo's want het blijft een wonderlijk beeld in je buik

Hoi Hoi,
Ben gisteren voor het eerst naar de vk geweest en daar hebben ze een echo apparaat staan en heeft ze een echo gemaakt. Ik was 8 weken en 2 dagen zwanger, maar je kon al echt veel zien en het hartje klopte!!!!!!! Echt heel gaaf.
Nu rond 12 weken weer een echo voor de termijnbepaling.

Groetjes Lia

He mensen,
heb vandaag weer een echo gehad en echt alles gaat super, die kleine groeit al als een speer. Ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger, maar over 3 weken heb ik de volgende echo en dan wordt de definitieve termijn bepaald. Wel leuk hoor straks zo'n heel album vol met echo's.
Alle andere vrouwen veel plezier met de komende echo's en ik hoop dat dan ook dat het bij iedereen er allemaal goed uitziet!!!

Groetjes Frupke

Hallo allemaal,

Vanochtend de echo gehad. Alles zat erop en eraan en het hartje klopte. Het gevoel is goed dus ik hoop dat alles goed blijft gaan. Dit hebben we in ieder geval. Uitgerekende datum is 17 augustus geworden.

Groetjes,

Monique

Terug
Bovenaan