echo's?!

Ik heb morgen ook mijn eerste echo (7,5 wk.) en ben keinerveus. Heb sinds ik 'zwanger' ben 3 keer licht bloedverlies gehad (rose) en net op de wc echt rood (paar druppels in wc en wat op   papiertje). Ben me rot geschrokken en zie als een berg op tegen de echo, bang voor slecht nieuws. Hoop er zo het beste van!

Ik heb morgen mijn 4e (!!) echo. Als het goed is ben ik dan een week of 7. Als ik van deze duur van de zwangerschap uitga dan heb ik een echo gehad rond de 4 weken, toen was er niets te zien, eentje met ong. 5 weken, toen was er ook nog niet echt met zekerheid iets te zien en eentje met ong. 5,5 week en toen was er een vruchtzakje te zien.

Ik hoop morgen een vruchtje met kloppend hartje te zien.

Groetjes Paula

Hoi!

Ik heb net bij 10,5 week een echo gehad en zag een minimensje bijna touwtje springen met de navelstreng! Wauw!!!! Echt gaaf om te zien hoe ver hij al ontwikkeld is en dat hij al zo goed kan bewegen! Nu heb ik ook eindelijk het gevoel dat er ook inderdaad iets in mijn buik zit, het was de afgelopen weken meer zoiets als 'ik schijn zwanger te zijn'. Ben wel misselijk, maar je niet lekker voelen hoeft toch niet meteen te betekenen dat je zwanger bent? Ben dus nu ook wel opgelucht.

Voor degenen die nog gaan: succes en ik duim voor jullie dat het allemaal goed is! En ervan uitgaande dát het goed is: geniet ervan, het is heel bijzonder!

Groetjes,
Tess

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo bij de gyn om 16.10, gister voor het eerst bij de vk geweest en die schatten mijn baarmoeder op 10 weken.

Ben erg zenuwachtig want bij het zoeken naar een harttoon kon ze niets vinden, wel de ader die de baarmoeder voedde. Ze zei niet dat het raar was of dat ze dacht dat het verkeerd zat ofzo maar toch zit ik in de stress nu.

Hopelijk ga ik vanmiddag met een gerust hart naar huis!

Alle andere dames; Succes met de echo!

Liefs Lot

Ik zou je als ik ju was niet te druk maken hoor. Bij mij kon de verloskundige pas het hartje horen voor het eerst met 12 weken!!! Ik had mn eerste controle met 9,5 weken toen en moest later terug komen om het hartje te luisteren.
Eerst maar de echo afwachten en dan zul je het ook zien!!!

gr Linda

veel plezier trouwens

Hallo,

een poosje geleden opende ik deze discussie. Leuk dat er zo veel reacties komen! Ik heb net mijn 1e echo gehad. Alles zag er goed uit. Ik zag zelfs armen en benen! Ben wel wat korten dan ik dacht. 9 weken en 2 dagen ipv 10 weken. Ik mag over 3 weken terug voor een fun echo, omdat het nu nog zo vroeg was. Dan is er meer te zien! Kijk er enorm naar uit...weer 3 lange weken wachten! Succes allemaal!

Ik dacht dat je normal gesproken altijd je echo kreeg met 12 weken, maar dat blijkt nu toch anders te zijn

Mijn verloskudige doet zelf geen echo's en geeft aan waar je naar toe kan gaan. Dat is voor mij verder weg dan het ziekenhuis, dus heb ik zelf gebeld naar het ziekenhuis voor een afspraak. Daar is het normaal om de eerste echo met 8-12 weken te hebben.

Nu heb ik 22 januari de eerste echo. Yes  Met negen weken al!

Terug
Bovenaan