echo data

Ha meiden, misschien is het leuk om bij te houden wie wanneer een echo heeft???
Onze eerste echo zal 21 juli zijn!
Vind het zo spannend! Ben dan 9 weken zwanger als het goed is. Bij mijn zoon kregen we met 7 weken al een echo, alleen kon je daar niks van maken, hoop dat het bij deze wel kan

Groetjes Mirjam

hallo,
onze eerste echo is op maandag 13juli, wij zijn dan 9weken!!! Hoop ook zo dat er dan al iets van te maken valt en het belangrijkste dat het hartje klopt!!!

liefs Liv

Hoi hoi,

Wij hebben al 2 echo's gehad vanwege een mk in feb. Bij alle 2 de echo's met 6 en 8 weken konden we er niet echt iets van maken maar we hebben wel een hartje gezien en gehoord!! Van de echo met 8 weken hebben we ook 2 foto's..

Nu hoef ik pas weer met 20 weken, wel jammer duurd nog zo lang maar ja... Kan wel met elke controle hartje horen gelukkig..

Groetjes daphne 8+6

Hoi hoi,

Wat lekker vroeg allemaal. Ik krijg mijn echo pas op 6 augustus en dan ben ik bijna 12 weken (op 2 dagen na). Is hier standaard. Vind ik wel raar, want als ik een nekplooimeting zou willen, dan heb ik nog maar 1 week de tijd om daarover te beslissen. Het zal wel ergens voor dienen. 1 week eerder ga ik pas op 1e gesprek bij de verloskundige. Soms denk ik dat ze hier wel eens een beetje lui zijn... Maar goed, ik moet dus nog lang wachten.

Groetjes Tamara
7 weken, 0 dagen.

23 juli heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan 10 weken en een beetje zwanger.

Dit is mijn tweede zwangerschap en ook deze keer vind ik het weer ontzettend lang duren tot de eerste echo. Het lijkt wel of de tijd niet voor bij gaat. hahaha

Nog 3 weken.

Hoi hoi,
Heb 16 juli de 1e echo ben dan 8 wk en 3 dgn. Vind het erg lang wachten had liever gisteren dan vandaag geweten of alles goed was. Niet dat dit dan al een garantie zou zijn maar toch........ geniet van de echo zoveel krijg je er niet. En van pretecho's is nog steeds niet bewezen of ze geen schade aanbrengen.

Terug
Bovenaan