echo data

Hallo meiden,

Wij hebben morgen (20 juli) onze eerste echo.
Als het goed is zijn we dan ongeveer 8 a 9 weekjes. Zooo spannend! Ook omdat je graag wilt weten of het allemaal wel goed zit enzo.Het is onze eerste, dus we weten ook niet echt wat ons te wachten staat.

Groetjesss Kat...

Yes, de echo was oke!!
Met de kleine gaat alles supergoed!
Het hartje klopte mooi!!
We konden het hartje zien bewegen en wederom horen kloppen! Echt prachtig om te horen!
Zo af en toe bewoog de kleine
Met het hoofdje heen en weer te schudden alsof het aan het dansen was.
Zo schattig om te zien!
Op de echo waren de piepkleine armpjes al een beetje zichtbaar!
Wauw, wat prachtig!
Zo'n klein wondertje..
Eindelijk kunnen we van onze zwangerschap gaan genieten!

De exacte datum is nu: 27-02-2010
Precies zoals wij verwacht hadden!
Vandaag zijn we 8 weken & 4 dagen zwanger!!

De echoscopist zei dat de kleine precies een kopie was uit het leerboek zoals hun het geleerd hadden op school hoe een echo eruit moest zien!!.
Nou, dat is toch wel fijn om te horen!

Ik heb de aanstaande papa meteen een shirtje gekocht met de tekst: Papa's kanjer!!

Morgen ga ik een afspraak maken bij een verloskundigenpraktijk bij ons in de buurt!
Daar kan ik volgende week of dan die week terecht!
Nog net effe voor de vakantie!!
Volgens het ziekenhuis was het niet meer nodig om hier onderbehandeling te blijven tenzij er iets veranderd!

Nu nog 3 weken wachten en dan worden Opa & Oma's verblijd met het geweldige nieuws!!

Gr.
Vampie

hallo dames,

gisteren 'officiele' termijnecho gehad. alles gaat goed. baby 5.1 cm, bloeddruk en ijzergehalte goed. datum staat nu 1 dag opgeschoven op 11-02, hou voor mezelf gewoon de 10e aan, wat maakt 1 dag.

de vorige was ook 1 week te vroeg dus ben benieuwd.
ga wel weer naar het ziekenhuis ivm transportrisico(heb de vorige keer 1 liter bloed verloren)

Hallo,

A.s. vrijdag kunnen we bij de verloskundige terecht!!
Het blijft toch spannend, zo'n bezoek!!
Nog net even voor de vakantie!
Ben wel heel benieuwd hoe het nu is..
Kan nog steeds niet echt genieten van de zwangerschap, aangezien ik bij ieder pijntje, etc denk: Nu gaat het mis...
Hopelijk krijgen we a.s. vrijdag wederom heel goed nieuws en kan ik ECHT eindelijk gaan genieten van de zwangerschap!!
En dan mag eindelijk heel de wereld het horen!
A.s. vrijdag ben ik 10 weken en 6 dagen!

Terug
Bovenaan