echo data

vandaag echo gehad (ivm bloedverlies paar weken geleden) toen ook al echo gehad, maar konden ze nog niks op zien. vandaag 8 wkn en 5 dagen. moet 29-07 weer terug, benieuwd of ze de datum gaan aanpassen

die van ons pas 3 augustus, hier doen ze pas een echo blijkbaar bij 12 weken. wel jammer, nu lijkt het allemaal erg ontwerkelijk omdat ik vrijwel nergens last van heb.
ben nu 11 feb uitgeteld.

hallo,

Onze eerste echo is morgenochtend (8 juli), wij zijn dan 6 weken en 5 dagen!!! We krijgen deze echo extra vroeg i.v.m. een eerdere miskraam en de medische molen!

Hopelijk krijgen we positief nieuws en kunnen we gaan genieten van de zwangerschap!

Want op dit moment zijn we alleen heel bang en verdrietig dat we opnieuw een miskraam krijgen!

Liefs Vampie

Ps. ik hou mijn naam nog geheim aangezien niemand van de zwangerschap af weet!
Dit willen we pas vertellen na 12 wkn, voor de zekerheid!!

Ha Vampie,

Wat spannend zeg! Vandaag je echo! Hoop voor je dat je een geweldige echo hebt en dat jullie hartje zien kloppen!
Laat je even weten hoe het ging?
Groetjes Mirjam

Ik krijg de echo, dinsdag 14 juli. Ik ben dan als het goed is 7 weken. Dit ivm een miskraamin februari.
Erg spannend dus! Ik hoop dat deze week snel voorbij is en we een mooi echo mogen krijgen.

Hoi Mirjam1983

De echo was helemaal geweldig..
We vonden het allebei ontzettend spannend en mijn vriend moest huilen van blijdschap..
Met de kleine was alles ok!
De hartje konden we zien bewegen en zelfs horen!
Dat was een totaal verrassing, aangezien we dit bij de 1e zwangerschap niet hadden gehad!
Dat gaf mij een goed gevoel!
Zeker omdat ik verschrikkelijk zenuwachtig/ verdrietig, etc was na alle nare gebeurtenissen (medische molen 2½ jaar, miskraam bij 6½ week).

Qua weken zaten we goed!
We waren nu 6 wkn + 3 dagen!
Ik dacht zelf 6 wkn + 5 dagen, maar volgens de echoscopist maakt 2 dagen niks uit!
Zoals het er naar uit ziet ben ik dus 28-02-2010 uitgerekend, maar de echoscopist wilde nog geen exacte datum vastzetten aangezien het allemaal nog zo klein is en het groeit natuurlijk volop!
Over 2 weken krijgen we wederom een echo, dan ben ik ± 8 wkn + 3 dagen en dan krijgen we met zekerheid te horen wanneer de echte datum is!

Maar we zijn al superblij met dit goede bericht!
Hopelijk kunnen we nu echt gaan genieten van de zwangerschap en krijgen we over 2 wkn wederom goed nieuws!

Groetjes

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad met 9 weken en 3 dagen, daar hebben we het hartje gezien en gehoord!
Op 5 augustus ben ik 13 weken en krijg ik nog een echo, omdat ik vrijdag zoooooo nodig moets plassen(moets met een volle blaas komen) kon ik niet zo lang blijven liggen!

groetjes Annemiek

Nog een paar dagen te gaan en dan krijgen we onze 2e echo!!
We zijn dan ± 8 weken en 3 dagen!!

We blijven het toch nog spannend vinden aangezien bij de vorige zwangerschap bij de 2e echo het niet goed bleek te zijn en dat was ook precies bij 8 weken!

De zenuwen gieren op dit moment vreselijk door mijn lichaam!! En vooral angst!
Angst om nogmaals een mensje te moeten verliezen!

Ik kan ook nog steeds niet echt genieten van de zwangerschap.
Hoewel de echoscopiste gezegd heeft: probeer te genieten van je zwangerschap!

Ik kan (denk ik) niet eerder genieten van de zwangerschap als de 12 weken voorbij zijn!
Dan is het meeste gevaar geweken voor een miskraam! Dus nog 4 weken wachten!

Maar goed, laten we eerst de echo afwachten van a.s. woensdagmiddag!
Misschien laat die ook al heel goed nieuws zien!
Laten we het hopen!

Terug
Bovenaan