echo met 8 weken

hoi allemaal

wie heeft er ook een echo gehad met 8 weken, hoe gaat dat in zijn werking ( inwendig of niet) wat kan je zien en horen...


en hoeveel echo's mag je eigelijk laten maken, want straks zie je niet veel met 8 weken en dan vind ik het wel jammer dat ik dan niet een keertje armen en beentjes ed mag zien...


voor de rest geniet er allemaal ervan

tobi
 
Hoi,

Kijk eens op deze site:
www.9maand.com (en dan je zwangerschap week voor week)



Ik weet niet of het een  inwendige echo is  bij 8 weken, bij mij in ieder geval niet (was volgens mij bij 11 weken).
Je kan altijd nog een pretecho laten maken!! Schijnt niet veel  kwaad te kunnen (tenzij je er misschien  elke dag een laat maken maar dat zou een duur geintje  worden...)

Marieke
(38+5)  
 
Hoi Tobi,

Ik heb met 7 en 9 weken een echo gehad en die waren inwendig. Ik vond dat je nog niet veel meer zag dan een soort van kikkervisje. Met 12 weken heb ik weer een echo gehad en dan is het echt al een mensje.
Omdat ik bij de gyn. onder controle ben heb ik ook nog met 15 en 20 weken een echo gehad en ik verwacht er nog wel een (ben nu 26 weken) i.v.m. de grootte van ons kindje.
Volgens mij worden echo's niet zomaar meer vergoed door de verzekering, dus ik weet niet wat standaard is. Ik weet niet of je een nekplooimeting wilt laten doen, maar dat moet echt rond de 12 weken, dus dan zou je nog een echo krijgen.

Veel succes en een fijne zwangerschap
 
Terug
Bovenaan