echo met 8 weken

hoi hoi allemaal

wat leuk en fijn dat jullie allemaal reageren...
ik kijk wel of het inwendig of uitwendig wordt, ik laat het mar over me heen komen, wel prettig want dan besef ik het denk ik iets meer, het is nog zo onwerkelijk..

de reden bij mij is om vast te stellen wat mijn termijn is,         (termijn echo)


groetjes tobi
 
Hoi Tobi,

Ik was in behandeling in het ziekenhuis i.v.m. pco en ben m.b.v. clomid zwanger geworden. Bij 8 weken en 1 dag kreeg ik een inwendige echo. Hij/zij was toen 1,5 cm en je zag een hartje; leek een knipperlichtje. Bij 10,5 week kreeg ik nog een echo, die was uitwendig. (hij/zij was toen ongeveer 7 cm)  Al werd er toen gezegd dat het kon zijn dat ze dan niet veel zagen en het dan alsnog inwendig zou moeten. Toen kregen we te horen dat er verder geen reden was om in behandeling te blijven bij de gynaecoloog. Begin juni zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest, die vertelde dat wij geen echo's meer krijgen, omdat we die in het ziekenhuis gehad hebben. Wanneer je die niet gehad hebt krijg je 'm alleen 1 x om de termijn te bepalen, en dat is dan tussen ongeveer week 12 en week 17. Dan kun je dus nog niet zien of het een jongen of een meisje is. Bij ons is het zo dat je dan een echo op eigen kosten kunt laten maken bij een commercieel echobureau. zie bijv. www.babyview.nl

gr Jackje
19+0 weken
 
Terug
Bovenaan