Educatief tv-programma voor dreumes/peuter

<p>Lieve moeders!</p><p>Ik heb een dreumes van bijna 20 maanden rondlopen en ben op zoek naar educatieve tv-programma’s voor die leeftijd. Hebben jullie ideeën? </p><p>Wij wonen niet in nederland, dus ik ben op zoek naar programma’s die met name de Nederlandse taalopwikkeling spelenderwijs stimuleert. Ze houdt vooral erg van muziek/liedjes.</p><p>Tiktak vindt ze niet heel leuk (baby Einstein/Mozart vindt ze leuker, is zelfde idee, maar is Engels..) en voor Juf Roos is ze nog wat te klein al vindt ze de liedjes wel leuk...</p><p>We hebben wat Nijntje filmpjes die wel favoriet zijn. Nog andere ideeën? Ik ben benieuwd! </p>
 
Die van mijbis 1 jaar en kijkt graag juf roos als ik zeg wil je juf roos gaat die klappende us niets te klein juist goed herhaling en die liedjes
 
Juf roos kijkt die soms alleen alle liedjes of ook afleveringen en hij kijkt echt en houd de focus door steeds zelfde aan te bieden en herhaling overigens word ik zelf wel tierelier ban de liedjes en verhaaltjes
 
Juf roos vonden ze hier al heel jong leuk en leren ze veel van. 
Voor de taalontwikkeling zou ik eerder veel Nederlandse boeken lezen met woordjes of gewoon verhalen. 
Onze kinderen vinden verder leuk op netflix
- de kleine prinses
- nijntje
- story zoo
- tip de muis
- kikker en z'n vriendjes
- bruintje beer
Op YouTube zoeken we naar filmpjes van
- rupsje nooitgenoeg
- papa pak jij de maan voor mij
- over de kleine mol die wilde weten wie er op z'n hoofd gepoept heeft
- sesamstraat
- dikkie dik
 
 
Mijn zoontje vindt jokie en jet helemaal leuk (van de Efteling). Staan veel educatieve filmpje op YouTube.
 
Terug
Bovenaan