Educatief tv-programma voor dreumes/peuter

Hier ook Kikker en z'n vriendjes inderdaad. Blijft al zeer lange tijd favoriet en nu ineens weer Tik Tak (door opa en oma haha) maargoed. Jaa en verder zijn wij ook een beetje zoekend (zoon is 2) nu wat dingen op Netflix aan het proberen, maar gaat vaak toch te snel. Is even zoeken!
Spirit is nu ook iets wat hij leuk vind, al is het meer meisjes gericht maar hij vind het leuk; hobbelpaard! Is het dan haha. Ook simpel taalgebruik en geen snel wisselende beelden of verhaallijnen
 
Op YouTube heb je 'pretlettertjes'. Hier leren ze alles over kleuren, vormen, dieren, groetne/fruit etc. Zoontje vind het super leuk om te kijken en leert er ook echt van, roept vaak mee als die weet wat het is. Zeker aanrader!
 
Bedankt voor jullie tips, meedenken en delen van ervaringen; dat waardeer ik heel erg! Ik ga het allemaal even opzoeken op YouTube en dan uitproberen. Bedankt!
 
Juf roos blijft hier ook nummer 1 favoriet al een jaar bijna... Sesamstraat liedjes ook! 
 
Even wat anders...Jokie en Jet vind ie geweldig, komt dat door YouTube er opeens tussen... Maar hoe verschrikkelijk is dat?? Krijg echt zware haat naar die liedjes zoals dierendans dat je ook 2 mensen met een verschrikkelijke neplach erin hebt...
 
Mijn kleine meid is nu 22 maanden en ze is echt helemaal fan van Bing! (Klein zwart konijntje).
Zelf vind ik het een heel pedagogisch verantwoord tekenfilmpje en ze leren er super veel van!
Ben benieuwd of jou kleine het ook wat vindt ! Succes
 
Terug
Bovenaan