een 2e kindje??

hee dames

wie van jullie denkt al aan een 2e kindje???ik denk er de laatste weken best wel weer aan is dit een gek idee?

maar ik heb een keizersnee gehad en mag dit dan wel

nou hoop op antwoord

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi Patricia,

Toen Daantje er net was en ik de knip nog erg goed voelde, kon ik me voorstellen dat je best tevreden kan zijn met 1 kindje.... maar sinds ze een maand of 3 is kan ik niet wachten om alles nog een keertje mee te maken. Het lijkt me zo leuk een broertje of zusje erbij, we wachten toch nog heel eventjes, omdat ik best veel last van mn onderrug gehad heb, maar de wens is hier ook duidelijk aanwezig (ook bij mijn man), ik weet trouwens niet hoe het zit met een keizersnee, zeggen ze dan niet dat je een jaartje moet wachten (of is dat sowieso na een bevalling?)

Groetjes Femke

quote: muizeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2008 18:35:17'));

Hoi Patricia,

Toen Daantje er net was en ik de knip nog erg goed voelde, kon ik me voorstellen dat je best tevreden kan zijn met 1 kindje.... maar sinds ze een maand of 3 is kan ik niet wachten om alles nog een keertje mee te maken. Het lijkt me zo leuk een broertje of zusje erbij, we wachten toch nog heel eventjes, omdat ik best veel last van mn onderrug gehad heb, maar de wens is hier ook duidelijk aanwezig (ook bij mijn man), ik weet trouwens niet hoe het zit met een keizersnee, zeggen ze dan niet dat je een jaartje moet wachten (of is dat sowieso na een bevalling?)

Groetjes Femke

en hoe lang wil je nog gaan wachten???en hoe oud is daantje als ik vragen mag jij was ook van maart toch??? en de artsen zeggen bij een gewone bevalling raden ze aan 3maand en na keizersnee zowieso 6maand na caithlyn is nu bijna 6maand en rond 3december 9maand dus dan moet het wel lukken toch:p:p

liefs patricia

Hallo,

Ik ben Moon en heb zelf ook een keizersnede gehad in januari 2008. Mijn gynaecoloog zei inderdaad dat ik minimaal 6 maanden moest wachten met opnieuw zwanger worden. Moet zeggen dat het bij ons ook al begint te kriebelen hoor. Ben niet meer aan de pil gegaan. Eerste 6 maanden veilig gedaan met condoom en nu weer zonder. We zien wel of het ons nog een keertje is gegund. Vind het heel bijzonder zo'n mooi klein mensje te mogen ontvangen.

Hoi Patricia

Daantje is van 14 februari (Valentijnsdag), ze is nu dus net een half jaar, we hebben afgesproken nog even te wachten, maar we hebben geen datum afgesproken, er zal vast wel een keer een moment komen dat we denken: ja nu kan het wel weer, hopelijk lukt het dan weer net zo snel als bij Daantje!

Groetjes Femke

hoi hoi,

quentin is 31 januari geboren.
ik heb ook al weer kriebels om zwanger te worden.
we willen nog wachten tot volgend jaar.
gaan volgend jaar eerst een keer met quentin alleen op vakantie.
het lijkt mij ook makkelijker als hij al iets meer zelf kan.

gr ginie.

Terug
Bovenaan