een 2e kindje??

Zifjon is na drie hele zware jaren eindelijk geboren. Door die hele medische molen is er emotioneel veel gebeurt in ons gezin en huwelijk. de droom die er was viel in duigen en toen de zwangerschap(2x opgenomen geweest)  en kraamweken (huilbaby)  ook nog een soort van nachtmerrie was ben ik emotioneel echt even kapot geweest.

Wij willen nog heeeeeeeeeeel graag een tweede kindje maar zijn zo dankbaar met Zifjon dat we eerst vol op van hem gaan genieten en niet meteen weer het hele circus induiken.
Misschien over 2 jaar gaan we weer kijken wat we gaan doen. ik heb wel alvast mijn medisch dossier opgevraagd voor d egynecologen hier (ben verhuisd). Maar het kriebelt behoorlijk dus moet dit nog te zien onderdrukken want mijn verstand zegt nog even nee.
Ik ga nog genieten van Zifjon en als hij groter is hopen we op een broertje en/of zusje.
Bij ons was zwanger raken niet vanzelf sprekend en konden we dsu ook niet plannen.

liefs van Mariska en Zifjon (29-01-2008)

Hoi Patricia,

Ook ik heb wel weer kriebels hoor..   Ookal is Feline nu een 1/2 jaar.. zou het wel weer heel leuk vinden. Haar broer is inmiddels 4.

Toch denk ik dat   het nog even bij dromen blijft. Vind het allemaal erg leuk, maar mijn gezondheid zou het niet toelaten om op kort termijn weer zwanger te worden..

Wie weet over een jaartje of 2 nog een x?? (als het allemaal mag lukken natuurlijk).

Leuk hoor dat jullie het weer gaan proberen voor een broer/zus voor Caithlynn.. en ja, als het weer zo snel gaat???

Liefs,

Suus

wij willen ook alweer

maar ik kan beter even wachten totdat ik een vast contarct heb, ga bijna beginnen bij mijn nieuwe baan. stel dat ze je contract niet verlengen omdat ze geen zwangeschaps verlof willen uitbetalen...ze vinden wel een reden dan om je contract niet te verlengen ben ik bang voor...

weet niet hoelang we het kriebelen kunnen onderdrukken....haha

Hoi Patricia,
Leuk dat jij erover begint...
Bij ons kriebelde het ook (al weer)...
En nu, ik denk dat ik NU zwanger ben!!!!
Wederom, nu voor de 4e keer in 1keer zwanger!
Lenthe was gister (zondag) een half jaar oud.
Het is nog te vroeg om een test te doen, doe ik volgende week...
Stiekem al  uitgerekend dat ik rond 7 mei ben uitgerekend, leuk zo in het voorjaar.
Enfin, heb manlief nog niks verteld, maar hoe zeker kan je zijn...misselijk, pijnlijke borsten, innestelingspijn, oververmoeid.Herken iniddels het gevoel dat er van alles gaande is in m'n buik...
Leuk dat jullie ook weer plannetjes hebben!!!Hopelijk lukt het weer zo snel als bij Caitlyn!!!
Groetjes Roos.

Hoi Patricia,

Hier nog iemand die niet kan wachten dat het weer zover is!
Noa is inmiddels al bijna 7 maanden ( nu zaterdag )
En volgens mij hoef ik niet lang meer te wachten, ik heb al een halve week last van pijnlijke borsten en vanochtend was ik zo ontzettend misselijk dus....
Ik las net dat Roos? de zelfde verschijnselen had..?
Ik ben super nieuwsgierig maar voor een test moet ik tot donderdag wachten pffff duurt me eigenlijk te lang....

Groetjes   Chantal mama van Noa

Hallo Roos en Chantal,

Wat een geweldig nieuws dat jullie alweer zwanger zijn (ga ervan uit dat het bij jullie beide erg gewenst is)!!!!

Jeetje zeg, 4 keer in de eerste ronde zwanger. Dat is wel heel uniek lijkt me. In onze omgeving horen we toch vaak dat het niet zo snel lukt.

Wat goed dat jullie het nu al aanvoelen. Het moet nog heel pril zijn omdat jullie beide nog niet konden testen. Ik kan me herinneren dat ik bij mijn eerste zwangerschap "pas" klachten vlak nadat ik positief had getest (dus bij iets meer dan 4 weken). Ik had het toen helemaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn en had nog geen signalen voor die tijd. Goed dat jullie je lichaam zo goed aanvoelen.

Hoop dat jullie inderdaad snel een positieve test in handen hebben om het gevoel te bevestigen en wens jullie een heeeeeeele fijne zwangerschap.

Hallo,

leuk hoor weer zo snel een 2e kindje. Ook wij hebben er 2 vlot achter elkaar (schelen ruim 17 maanden). Op het moment dat onze oudste bijna 9 maanden was, hadden wij zoiets van het zou wel leuk zijn als hij voor zijn 2e verjaardag een broertje of zusje heeft en zowaar was het toen gelijk raak, al hebben we die eerste maand niet eens ons best gedaan.  
Ik heb nu 2 keizersnedes gehad en mijn gyn raadde het eigenlijk af om nog een keer zwanger te worden. Zeker het eerste jaar helemaal niet en ook daarna gaf hij aan dat de kans op complicaties vrij groot zijn. Nu zijn wij ook klaar en helemaal happy met ons gezinnetje. En ook de kindjes zijn blij met elkaar.
Wel leuk om te zien dat er meer mensen zijn die zo snel achter elkaar voor een 2e (of 3e of 4e) gaan, ik heb best wel reacties gehad van nu al???
En wat betreft de mensen die misschien al weer zwanger zijn, leuk!! Ook ik wist bij Bente  binnen 3 dagen na de bevruchting dat ik zwanger was. Precies de omschrijving die jullie geven.

Groetjes Danielle (mv Bente 13.03)

heey patries..ja bij mij kriebelt het ook welweer hoor.was vanmiddag ff nieuwe kleertjes voor nicky aan het kopen,en dan zie je weer die hele kleine maatjes.hiihi.nee ,ben nu zelf 34 dus wil zelf ook nniet heel lang wachten.denk dat wij het in december/januari wel weer willen gaan proberen.groetjes,karin   mama van nicky (03-03-2008)

Terug
Bovenaan