Een bericht voor alle toppers hier

hey man van lynn

ik schrijf nog niet lang mee maar idd waren er altijd de lieve woorde van de o zo positief ingestelde lynn en zeker na zo lang wachten op het wonder wat nu is geschied. hoop dat jullie in dec heerlijk kunnen gaan genieten van jullie wondertje

leuk om eens te lezen van een man en ook ik heb de tranen in mijn ogen staan HET IS JULLIE ZO GEGUND!!!!!

veel liefs moppie

Wat een ontzettend lief berichtje! Het is jullie ook zo gegund!! En inderdaad, iedereen op dit forum leeft altijd ontzettend met elkaar mee!

En 2x gefeliciteerd he.. Met de verjaardag van Lynn en met het grote wonder dat jullie krijgen!

Liefs

Slik., hihi wat een lief berichtje! Jij ook van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie wonder:) en van een mooie dag vandaag!

Liefs een november mama

ahhhh wat een super lief berichtje ..... ten eerste van harte gefeliciteerd met je vrouw en jullie zwangerschap....geniet lekker van elkaar en dat mooie wondertje in lynn der buikje ....

wens jullie alle geluk van de wereld
xxx tamara

Hey manvan Lynn!

Super lief berichtje, geen andere woorden voor!
Leuk dat je persoonlijk iets kwam schrijven op deze forum!
En kan ik je zelf ook feliciteren! Je wordt vader!
Geniet ervan!

En Gefeliciteerd met Lynn, Fijne dag vandaag!
Liefs Ram24

jeetje, zit met tranen in mijn ogen dit te lezen. Tranen voor jullie, omdat jullie lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling zal gaan. Ook tranen omdat je zo'n lief berichtje voor ons achterlaat.
Ik waardeer dat enorm!

En ja inderdaad, ik heb twee schatten van kinderen, zijn voor de derde bezig, maar het is voor iedereen liever gisteren dan vandaag.

Ik hoop dat jullie het mooiste sinterklaas cadeau ever mogen krijgen en dat jullie daar enorm van mogen gaan genieten!

Lynn, knijp in je handjes meid, met zo'n vent!
Toch nog met een zwanger buikje trouwen!!!

Lieve groetjes en een dikke X

Wat een superlief bericht!! Daar zijn jullie blijkbaar allebei heel goed in ;-)

Ook ik heb het niet drooggehouden...

Gefeliciteerd met Lynn en natuurlijk met deze, jullie o zo gegunde, zwangerschap!

Ik wens jullie alle geluk voor de toekomst!

Nou man van Lynn... Jij weet al die dames wel even te ontroeren... Including me! ;) Doe je goed op de vrijdag! ;)

Jij van harte met het as papa-schap, heb je de papa to be app al? Er staat jullie een mooie tijd te wachten, en van harte met de mama to be, vandaag jarig!

Dit forum is iets heel bijzonders idd! Ik schrijf hier al sinds 4 jaar, heb er zelfs echte vriendschappen aan overgehouden! Fijn dat iedereen zn ei hier kwijt kan!

Groetjes en n fijne dag, en nogmaals wat n leuk bericht!!

Terug
Bovenaan