Een bericht voor alle toppers hier

Hey man van Lynn ten eerste gefeliciteerd aanstaande papa, tis jullie zo gegund! Bedankt voor het berichtje. Wij hopen inderdaad binnenkort allemaal te verhuizen naar het andere forum hahaha leuk hoor. Wens jullie veeeeel geluk met het kleine prille stipje wat uitgroeid tot een mooie baby!

Groeten Babe

hallo man van lynn!!
ook ik zit hier met tranen te lezen naar je bericht!
het is jullie ook zo gegunt! heel veel geluk in de toekomst! en geniet er lekker van!!
en lynn van harte met je verjaardag!
groetjes famke

Hee man van Lynn !!

Wat super leuk om eens een berichtje van een man te hebben hihi !!

En je bent net zo positief en lief als je vrouw !!!

IK hoop dat de zwangerschap voorspoedig zal verlopen en jullie een heerlijke zoon of dochter kunnen in knuffelen in december (als ik me niet vergis ) het is jullie enorm gegunt !!!

Ik hoop dat ik ook snel mag volgen naar het andere forum ben ook al 22 maanden bezig en zit net in de medische molen qua onderzoeken enz dus heel spannend hier maar wie weet als het net zo snel gaat als bij jullie ........

Dus nogmaals geniet van het geluk ook al is het nog heel pril .

Dikke verjaardagskus voor lynn ,jammer van het weer had wel zonnetje mogen schijnen vandaag eigenlijk , maar jullie zijn zwanger wwwhhaaaaa super !!!!

Liefs

Hallo manvanlynn,

allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en de verjaardag van Lynn.

Ook ik zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Echt heel lief.

Ik hoop dat jullie een goede zwangesrchap hebben en dan in december jullie kindje in de armen mogen sluiten.

En eerst nog een ja-woord geven he?
Jullie trouwdag komt ook steeds dichter bij.
Geniet van elkaar en de bijzondere momenten die je mee gaat maken.

Liefs, Petra

Wat superlief dat je mij in je berichtje noemt! Wij hebben gisteren de beslissing genomen met ivf door te gaan. Een moeilijke beslissing, maar wij hebben hier meer vertrouwen in dan iui.

Geniet van de verjaardag van Lynn en haar groeiende buikje met jullie wondertje erin!

Liefs Daisy

Wauw.... Wat een mooi en ontroerend berichtje! Dank! Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een mooi verjaardagscadeau (ook daarmee gefeliciteerd trouwens)!!!
Ik lees graag mee op dit forum, zoveel positiviteit!

Hele fijne en onbezorgde zwangerschap toegewenst!

Liefs Anna

oh wat schattig!!!

jij uiteraard ook gefeliciteerd!
ik wens jullie een fijne zwangerschap, en een prachtige baby!

jullie geduld is echt op de proef gesteld, 20 mnd..
en eindelijk is het zover..

geniet ervan...

Wat een ontroerend bericht! Tranen met tuiten hier!
Jij bedankt voor het steunen van Lynn tijdens de lange 20 maanden! Ik wens jullie een goede zwangerschap!

Terug
Bovenaan