Een BH vraag....

ik zou denk ik geen andere bh meer kopen.
het is een paar dagen en dan word het al minder.
ik ging gewoon onder de warme doch en liet wat melk lopen en toen was de meeste druk eraf. de kraamhulp was het er niet mee eens maar ik had zo iets van....het is nooit zo veel melk dan dat een kindje bij mij zou drinken. daar was ze het ook wel mee eens. zo was het voor mij wel uit te houden en verder een strakke bh aan.
over die pillen zijn ze de meningen inderdaad verdeeld. ik kreeg ze niet i.v.m. de bij werkingen.
 
Ik zou geen extra bh meer kopen. Ze zal wel erg strak zitten idd maar dit is dan misschien een dag of 2 a 3. Moet wel eerlijk zeggen bij de eerste pilletjes gehad en nooit iets gemerkt bij de tweede niet ivm alle bijwerkingen en advies van vk. Maar de 2 dagen na de bevalling stonden mijn borsten op springen en was het bijna niet uit te houden. Omdat het weekend was proberen de natuur zijn werk te laten doen maar niets hielp. Uiteindelijk maandag alsnog de pilletjes laten halen want wed niet echt minder.. Nu ga ik ze dan toch weer vragen aan de vk want wil niet weer zo'n 2 dagen rondlopen als de vorige keer!

Succes!!
liefs
 
Hai lieverd!
Ik heb hier wel 3 keer ervaring mee.De strakke bh is om de stuwing wat minder pijnlijk te laten verlopen.Hij moet dan de hele tijd aan, omdat je borsten kei-hard worden, zijn dan net stenen, en je hoef er maar naar te kijken en je heb al pijn bijwijze van!
Ook de eerste paar dagen met douche moet je die aan, wel erg vervelend,want de bh blijft dan nat,...maar droogt wel snel.
Hoop dat je er wat aan heb.
Liefs Nance
 
Ik zou geen extra bh kopen hoor. De stuwing is maar 2 dagen. een boterhamzakje met appelstroop erin even in de vriezer leggen werkt ook goed tegen de pijn.
 
Wist idd niet van die bijwerkeingen af! Ik heb ze destijds niet gebruikt omdat ik een paar weken bv heb gegeven. Stuwing is erg pijnlijk, maar die paar klachtjes stellen niks voor verder hoor. Vervelend. Maar bevallen zelf is toch wel ietsiepietsie pijnlijker hihi. Die stuwing ben je zo vergeten!
 
Ik kan je er niet bij helpen meid.
Heb er niet echt ervaring mee. Na de bevalling van *Finn heb ik die pilletjes gehad en verder geen last gehad, maar dat was veel eerder in de zwangerschap.
Bij stuwing vond ik de koolbladeren de oplossing.
 
Ha Lynn,

Ik ga me er ook even mee bemoeien!! ;-)
Ik heb bij beide vorige zwangerschappen geen borstvoeding gegeven en bij beide ook geen speciale bh gekocht.

Het is inderdaad zo dat je borsten op springen staan de eerste tijd/dagen na de bevalling. Het enige dat ik heb gedaan hiertegen is een witte kool gekocht. hihi
Als je een blad van de witte kool afhaalt en die dan kneuzen en in een bh leggen. Dat helpt enorm, af en toe vervangen en je bent er heel snel vanaf. En tegen mij is altijd gezegd dat je de eerste week niet de straal van de douche op je borsten moet zetten, dit stimuleert de stuwing namelijk. Ik was bij beide na een paar dagen van de pijnlijke tieten af!

Succes!
 
Hey lieverd,
Ik heb een meegroei bh van de hema gekocht.
Ik verwacht niet erg veel stuwing te krijgen. Heb ik bij Thijs ook nauwlijks gehad. 1 dag wat strakker gevoel, maar daarna niets meer, terwijl ik van de een op de andere dag rigoreus gestopt ben met bv.
Nu zijn mijn borsten ook niet gegroeid tijdens de zwangerschap. Dit zegt niets natuurlijk. Maar douchen met een bh aan hoefde ik echt niet hoor!
En ik kan me niet meer herinneren of ik er mee geslapen heb. Zie nu op foto's dat ik pas na een dag of 3 voor het eerst weer een bh aan had.
Ik zou niet te veel kopen hoor!
 
Terug
Bovenaan