Een broertje of zusje voor onze zoon

ons meisje is trouwens na een prima bevalling thuis geboren in mei 2004. We hebben wel een zwaar 1e jaar gehad omdat ze een huilbaby was, 15-20 uur per dag huilen de 1e   5 maanden. Het heeft ook erg lang geduurd voordat ze doorsliep (17 maanden). Maar ondanks dat is het het allemaal waard en gaan we er gewoon weer voor.

Hallo meiden,

Wat heerlijk om te lezen dat jullie ook graag een tweede willen en erg ongeduldig zijn. Ik heb een dochtertje van ruim 10 maanden en wil graag snel een tweede (ben de jongste niet meer 35). Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad. Ik heb mij super gevoeld. Hield alleen erg veel vocht vast. Mijn bevalling ging prima. Ben ook 2 nachten bezig geweest. Heb eerst veel voorweeen gehad, maar toen de echte weeen kwamen ben ik 14 uur bezig geweest. 's Morgens kwamen de weeen om de 10 minuten, 14 uur later om de 20-25 minuten. Met 3 persweeen had ik mijn hummeltje op mijn buik liggen. Ik zie daar ook helemaal niet tegenop.

Ben benieuwd of jullie gelijk raak geschoten hebben. Succes

Hoi GFM,

Wat knap van je zeg dat je zo positief bent, ookal heb je ook een huilbabietje gehad....
Ik probeer het ook en lukt me trouwens steeds beter.
Als je nu ziet wat voor'n heerlijk meisje we hebben en hoe fijn we het hebben,
ja daar weegt een hoop tegen op.
Toppertje of dat we voor een derde gaan... ik denk van niet, mijn man
heeft al even getwijfeld over een tweede, maar zeg nooit, nooit.

Spannend he, allemaal, ben ook beniewd wanneer we "raak schieten""
voorlopig nog wachten tot zeker 17 augustus.....
liefs Mootje

Dag meiden,

Voor meerderen van ons wordt het volgende week wel een spannende week. Gfm, gaat weer opnieuw een test doen (spannend! ik hoop  voor je dat ie positief is) en mootje en ik hebben onze NOD. Ik ben nu al benieuwd wat we over een dikke  week zullen schrijven. Wie heeft helaas bezoek  gekregen van de rode duivels (zo worden ze hier geloof ik genoemd) en wie heeft er positief  getest. We wachten af maar hoe dichter het bij komt hoe spannender ik het toch ga vinden. Helaas heb ik de laatste dagen niet meer echt kunnen klussen. Mijn vriend is namelijk ziek en ligt al drie dagen met koorts in bed.
Maar goed als het deze maand niet is gelukt gaan we volgende maand gewoon weer opnieuw klussen.
Tot snel.

Groeten van mij.

Hallo meiden,

Ben al een tijd niet meer op dit forum geweest, wel af en toe op het áls zwanger worden langer duurt forum.
Ik wil er niet teveel mee bezig zijn want wij zijn al ruim een jaar bezig voor een brusje voor onze zoon van ruim 2 1/2.

Van hem was ik in 3 maanden zwanger. Zwanger zijn vond ik heerlijk. De bevalling begon ook voorspoedig en ging erg snel, alleen op het laatst bleek dat zijn hoofdje scheef lag en hij er niet op de normale manier doorheen kon.
Toen moest ik alsnog naar het ziekenhuis en is ons mannetje met een keizersnee geboren.
Hij heeft veel en lang gehuild en sliep pas na 18 maanden door..!

Als ik er op terug kijk, vond ik het best een zware tijd, maar nu is het zo geweldig en gezellig met die lieverd om me heen, daar heb ik alles echt wel voor over gehad!

Ik heb ondertussen al allerlei onderzoeken achter de rug en alles ziet er goed uit, dus zwanger worden zou gewoon moeten lukken.

NOD is 29 augustus, dat duurt dus nog wel even!

Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn!

Liefs Janu

Hee Janu

Wat goed om weer s wat van je te lezen. Dus de onderzoeken hebben aangetoond dat er niets is wat een eventuele tweede zwangerschap in de weg staat, dat is denk ik wel fijn om te horen! Maar aan de andere kant, waarom duurt het dan zo lang he??!! Je geduld wordt wel aardig op de proef gesteld zeg.

Hier ook nog steeds geen goed nieuws. Voor de andere meiden ff korte introductie: Ik ben ook al een tijdje (nu in mindere mate) actief op dit forum en op het forum 'als zwanger worden langer duurt'... helaas laat een tweede ook nog steeds op zich wachten. We zijn al 14 rondes bezig. En dat terwijl ik van mijn dochter (nu 2,5) binnen 2 maanden zwanger was. Het valt me zo nu en dan echt zwaar. Ook wij zijn de medische molen in gegaan en daar zitten we nog steeds in. Vanwege zomerstop in het ziekenhuis gaat het allemaal niet zo snel. Pff ik hoop echt dat de meeste van jullie dit wachten bespaard blijft en dat jullie allemaal snel een tweede wondertje mogen verwachten!!!!!!!!!!!!

Ik wil zo graag weer zwanger zijn. Ik vond het destijds heerlijk. Kan ook terugkijken op een superzwangerschap en een (thuis)bevalling uit het boekje. We hebben daarna wel een zwaar jaar gehad (onze dochter was ook een huilbaby) maar dat nam niet weg dat we na 1,5 jaar toch voor een tweede wilde gaan..... en nu is het weer afwachten. Morgen is nl mijn NOD, spannend weer!

Succes allemaal

Gr, cee

Hallo janu 79 en cee1971 en alle andere meiden!!

Gezellig dat jullie er ook bij zitten,
Goh wat een verhalen van jullie en wat gun ik jullie dan ook een fijne zwangerschap en hoop ik dat het niet meer zo lang hoeft te duren. Beide zoveel meegemaakt met de eerste en dan vol overgave voor de tweede! echt goed!! Zal voor jullie duimen...
Cee 1971 laat je het even weten??
en ga je morgen ookal testen of wacht je langer om teleurstellingen te voorkomen?

Word zelf ook steeds nieuwsgieriger.....
liefs Mootje

hallo meiden , ik wil jullie heel veel succes wensen en even een hart onder de riem steken dat ik het waanzinnig knap vind ondanks dat het langer duurt jullie met zoveel goede moed ervoor gaan
ik hoop dat het voor jullie gauw raak mag zijn en jullie met zoveel moed verder gaan
heel veel liefs tamaar

Terug
Bovenaan