een druppel melk?!

Hoi meiden.

Ik zit thuis met een lekker buikgriepje.. tenminste dag denk ik.
Of diarree moet ook een zwangerschapsverschijnsel zijn?

Misschien een beetje genant, maar net lag ik in bed en drukte op mijn tepel, om te kijken hoe gevoelig hij was.
en toen kwam er een klein druppeltje melk uit!!!
Ik heb er een foto van gemaakt anders geloofd mijn vriend me nooit.. haha

Maar nu heb ik al een beetje op internet zitten kijken, wat dat betekend.
En veel vrouwen die dag gehad hebben blijken zwanger te zijn of werden toch ongesteld.. dus het zegt eigenlijk niets.

Hebben jullie dit wel eens gehad?

Liefs Eva

Hallo Eva,
Ik heb al meer dan een jaar vocht uit mijn Linker tepel, alleen als je er zeg maar in knijpt. Het is licht in kleur, en lijkt meer op colostrum (eerste moedermelk) dan echt op melk.   Ben hiervoor al naar de dokter geweest en heb een echo gehad van de Linker borst, maar ze kunnen dus niks vinden. Ze kunnen nog een punctie doen, maar daar zie ik voorlopig vanaf!

Ik ben dus nog niet zwanger!!

Succes!
Groetjes Ponoka

Hallo Eva,

Alhoewel ik je graag zou willen zeggen dat het een teken van zwangerschap is, kan het net zo goed niets te betekenen hebben.
Ik heb zelf vandaag een temperatuurdip op m'n innestellingsdag. Ook hierover zegt men: het kan bij een zwangerschap horen, maar het hoeft niet.
Dus nog niets wijzer.

We zullen dus toch nog geduld moeten hebben.
En wachten kan idd lang duren.

Ik hoop voor je dat het een teken van zwangerschap blijkt te zijn!

Liefs,

Twinkel3

Hoi Eva

Ik heb dit ook gehad toen ik 20 weken zwanger was en zelfs toen is er bij mij een echo van mijn borsten gemaakt. Ze zijn daar echt heel voorzichtig mee. Het hoeft helemaal niets te zijn maar ik zou het wel even navragen als ik jou was want het kan met hormonen te maken hebben maar het is volgens mij geen teken van een zwangerschap want melk wordt pas veel later in de zwangerschap aangemaakt ( en zo bleek bij mij dus achteraf bij 20 weken al en dat was vroeg)
Gr
Lies

hoi eva,

je moet het een beetje in de gaten houden. een tijdje geleden had ik ook wit/gelig vocht uit mijn tepel, ben daarvoor naar de huisarts geweest omdat ik niet zwanger was. ik vond het ook raar en mij werd ook aangeraden om het na te laten kijken.
in mijn geval waren het de hormonen. maar voor de zekerheid is er een mammografie gemaakt. daarop kunnen ze precies zien of er iets mis is.
gelukkig was dit bij mij niet het geval. maar wel zeker iets om goed in de gaten te houden!
de arts in het ziekenhuis vertelde dat je het zo min mogelijk moet stimuleren, dus niet aan je borsten zitten of er in knijpen om te kijken of er nog "vocht" uitkomt.
ook werd mijn man verzocht om er niet te veel aan te zitten  hij is nou eenmaal gek van mijn borsten! ha ha

het is minder, maar nog niet helemaal over!

als je twijfels hebt kun je beter even naar de huisarts gaan, een keer een checkup is oke! zeker als het je twijfels wegneemt!

succes. liefs Saar

hoi meiden.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb dit ook geschreven op het forum zwanger zijn, en daar waren meiden die dit ook hebben gehad voor hun NOD

en ik heb in een zwangerschapsboek gelezen dat er tijdens het begin van de zwangerschap soms al melk geproduceerd kan worden.
Maar ik ben er wel heel vroeg bij...

ik wacht gewoon mijn NOD af en dan zien we het wel.

liefs Eva

Hihi, ik zit hier te lezen over het druppeltje melk en ik denk, laat ik eens kijken of ik dat ook heb. Samen met mijn vriend in de buurt kijk ik en knijp in mijn tiet.............en ja hoor, een heel klein druppeltje wit vocht!!!!!!!! Grappig

Ik lees ook wel dat dit geen teken hoeft te zijn, maar je grijpt wel alles aan om de hoop alleen maar groter te krijgen!

Het bleef ook bij dat druppeltje, want harder knijpen doet alleen maar zeer en ook alleen aan linker kant, vond het wel grappig.
Ik had dit in 30 jaar nog nooit gezien.

Wanneer heb jij je NOD? Ik op 27 juni, dus nog 7 spannende dagen.

Groetjes Elly

hey Elly

Wat leuk dat jij dat ook hebt
dan ben ik dus niet helemaal gek.. hihi
Ik had het ook eerst alleen bij mijn linkerborst, maar nu ook rechts.
soms komt er ook niets uit.. en pas na een paar uur weer.
Maar ik wil er ook niet teveel aanzitten. hihi

Heel toevallig heb ik ook 27 juni ijn NOD

We zitten dus in hetzelfde schuitje.

Welke ronde is dit voor jou?
En is het je eerste kindje?

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan