een druppel melk?!

Hoi Elly.

Sorry, ik was al een tijdje niet op de site geweest.
Ik heb zaterdag ochtend nog een test gedaan maar helaas weer negatief.
Maar heb nu nog steeds geen rode duivels
Ik heb via internet maar tests gekocht van sensitest, een stuk goedkoper dan iedere keer van de kruitvat of DA.
Hopelijk krijg ik die morgen binnen en dan test ik dinsdagochtend nog een keer als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Best wel frustrerend hoor.. want ik heb wel al een halve week ongi pijn maar er komt maar niets. Als het eraan zit te komen, dan heb ik zoiets van, laat het dan maar nu komen, des te eerder kunnen we weer klussen.

Hoe is het met jou?
Heb je ondertussen nog meer kwaaltjes gekregen?
Heb je het al aan mensen verteld? Lijkt me namelijk super moeilijk om niets te zeggen. hihi

fijne zondag!
Liefs Eva

Hallo

Ik heb dit verschijnsel ook, dat er een soort wit uit mijn borst komt.
Heb dan even naar huisarts gebeld en hij zei dat dit ook kon komen door te stoppen met de pil (een opflakkering van een hormoon )
Heb wel een kindje van 7 maand maar ben gestopt met de pil (2 maand de pil genomen) omdat we ze snel na elkaar willen.
Heb dit nu ook al 2.5 week maar ik denk niet dat ik zwanger ben, alhoewel dat ik veel verschijnselen heb.
Ontpillen zeker?

groetjes

Hoi Eva,

En heb je de tests al binnen en zijn de RD's nog steeds weg?
Oh, ik duim voor je!

Nee, ik heb het nog aan niemand verteld, ik zou het wel graag willen, maar we wachten nog heel even.
Woensdag moet ik naar de huisarts, ben benieuwt wat hij gaat vertellen!
Ik ben de laatste tijd wel extreem moe, ik zou wel de hele dag kunnen slapen. Mijn borsten doen nog steeds erg pijn, voor de rest gaat alle prima, niet misselijk!
Of dat moet nog komen?

Hou je me op de hoogte, ik ben namelijk erg benieuwt hoe het met je gaat!

Groetjes Elly

hey Elly

Leuk om weer van je te horen.
Ik krijg de tests morgen binnen! dus ga morgen als ik thuis kom uit mijn werk testen!
Spannend.
Ik ben nog steeds niet ongi en heb last van krampen.. al een week lang.. maar nog geen RD's te bekennen!
Hopelijk heb ik morgen goed nieuws!!

Liefs Eva

Ha eva,

En heb je de tests ontvangen? En heb je misschien al getest?
Hoe lang was je nou ook alweer gestopt met de pil en weet je dan of je een regelmatige cyclus hebt?
Ik ben zo benieuwt hoe het met je gaat. Zodat ik met je mee kan juichen of balen!
Ik hoor het wel!

Succes, liefs Elly

hoi Elly

Ik heb vanmiddag de tests gekregen en uit mijn werk een test gedaan.
Helaas weer negatief
ik snap er niets van.. nog geen spoor van de rd's maar wel al een week buikpijn, moe, gevoelige borsten noem het maar op. maar in de verste verte geen streepje te bekennen op de test.
dus ik denk dat ik een lange cyclus heb.... helaas...
ik zit nu op dag 30
en vorige maand was het 25
en ik ben net 2 maanden met de pil gestopt, dus het zal daar ook wel mee te maken hebben.
Maar wel balen!!
lief dat je met me mee leeft!!
Maar dat gaat dus nog een maandje langer duren.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan