een druppel melk?!

Hoi Saar,

Ik begrijp je waarschuwing, dat was zeker even schrikken toen je dat hoorde!
Gelukkig was het loos alarm!
Ik kneep alleen zachtjes in mijn tepel om te kijken wat er gebeurde, maar deed dit niet de hele tijd, daar zijn mijn borsten te gevoelig voor!
Het is nu ook wel weg en natuurlijk is het niet goed om in je borsten te knijpen, dat is logisch.

Maar bedankt voor je medeleven!

Groetjes Elly

Ha Eva

Hoe gaat het nou met jou? Al wat zenuwachtiger?
Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, zeker als je de  trap afloopt,pfffff.
Af en toe voel ik ook wat gerommel in mijn buik en kleine steekjes, maar dit heb ik elke maand, dus ik ben bang dat we naar ronde 11 moeten.
Nog 5 dagen!!

Groetjes Elly

Hoi Elly.. het aftellen is begonnen he?
Met mij gaat het goed. Ben niet meer zo heel misselijk.. alleen heel even bij het opstaan.. of verbeeld ik me dat?
Mijn borsten zijn ook nog gevoelig.
En heel genant misschien... maar ik ben de hele tijd opgewonden
ik droom snachts alleen maar over sex.. en als ik wakker word heb ik meteen zin..
Dat zullen de hormonen wel zijn. hihi
Precies over een week ga ik de test doen. spannend!!
Hopelijk blijven de rode duivels weg.
Ik heb gister de test al gehaald. Want ik heb deze week verder geen tijd om er 1 te halen. En vandaag is het zo druk bij het kruitvat.. strax kom ik een bekende tegen.
Dus hij ligt al netjes klaar in de badkamer

Ik wens je nog 5 spannende dagen! En we houden elkaar op de hoogte
xxxx

Hai Eva,

Hoe gaat het nu met jou? Heb je al meer of andere klachtjes?
Spannend hé, nog 3 dagen!!!!!!!
Ik voel me wel iets anders als anders, ik ben veel sneller geïrriteerd (k*t hormonen) en gisteravond kreeg ik zomaar een misselijke bui.
Ik vind het altijd zo vervelend hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden, heb jij dat ook al ervaren?

Fijne avond en tot gauw!

Groetjes  Elly

Hoi Elly.

Met mij gaat het goed.
Mijn borsten doen minder zeer nu en er komen ook geen druppies meer uit. Mag er van mezelf ook niet te vaak meer aanzitten.
En sinds vanmorgen heb ik ongi krampjes.. ojee..
dat kan natuurlijk 2 dingen betekenen.
Of het is lekker bezig daar.. of de rode duivels zijn in aantocht.
Heel frustrerend.
Spannende dagen he?
Verder weinig klachten.. ben ook niet meer misselijk eigenlijk.
Met jou verder alles goed?
Wanneer test jij??

liefs Eva

Ha Eva,

Ja, spannend hé!
Ik ga dinsdagavond testen, is het dan negatief, dan kan ik de hele nacht lekker janken en de volgende dag lekker shopppen!
Mijn borsten doen nog steeds erg pijn en had wel weer een druppeltje. Ik was gewoon even benieuwt, en ja hoor.
Voel me wel een beetje raar, een beetje depri, dus ik denk niet dat het iets gaat worden, al blijft de hoop het steeds overwinnen. En ik wil dat niet, want dadelijk is de teleustelling weer zo groot. Bah, je wordt er gewoon gestoord van!

Kus Elly

Hoi Elly.
Kan je niet beter woensdag ochtend testen? Dan is het HGC in je urine sterker en heb je minder kans op een vaag streepje of helemaal geen streepje.
En het is ook nog de dag van je NOD
Dan heb je een half uurtje om flink te huilen, en dan shoppen!!
Maar hopelijk heb je een half uur om te juigen en te springen en dan baby kleren shoppen!! hihi

Ik voel me ook een beetje depri en chaggie..
maar dat kan ook 2 dingen betekenen.
En er kwam weer een druppeltje melk uit.. hihi ( niet doorvertellen dat ik weer heb zitten knijpen)
Die test brand echt in mijn badkamerkastje... zou heel graag nu al willen testen.
Maar ben zo bang dat het te vroeg is.. en ik nog niets weet.
Ik wens je veel suc6 de komende dagen!!

Liefs EVa

ha Eva

Nee, ik ga echt dinsdag testen, ik heb er twee liggen en kan er dus wel een verpesten.
Ik heb zelfs vanavond al op het punt gestaan om te testen, m'n plasje zat al in het glas.
Als je op www.babybrabbel.nl kijkt, kun je zien wanneer je al kan testen.
Het lijkt alsof mijn tepels verandert zijn, er zit een dikkere rand omheen.
Dit is frustrerend hé!! Dat wachten en hopen op waarschijnlijk niets, elke keer naar de wc en dan hopen dat er geen bloed komt. Pffffffff.

Mijn borsten doen nog steeds ontzettend pijn, zeker als ik de trap afloop.

Succes!!! Groetjes Elly

Terug
Bovenaan