een foto poging

Dahpne: ik heb het nu via photobucket.com gedaan (gewoon je foto uploaden en dan kopieeren en hier weer plakken) je kunt bijv ook een mijn album.nl aanmaken. Als je je foto's eenmaal ergens hebt staan is het een eitje!

Evelien: Wat een leuke (allemaal haha) foto's! Ook al zo'n ijdeltuittje, Indy bekijkt zichzelf ook in de spiegels boven de commode.

hoi chislaine,

ik heb meteen de foto's ge-upload op photobucket, maar als ik ze dan kopieer en plak komen ze hier niet tevoorschijn, ook niet als ik de link (voor forums) die photobucket heeft aangemaakt kopieer...... dan zegt dit forum "Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord."
ik geloof dus dat ik het niet helemaal snap....

Wat een grappige foto, Chislaine!

Veerle, zie je echt maar 1 foto? Ik zie er 5, waarvan 2x 2 dezelfde (in het groot en in het klein).
Ik heb de foto's ook gewoon ingevoegd met kopiëren en plakken, maar inderdaad wel via een website. Ben bang dat ik verder ook niet kan helpen met hoe het handig kan...

Maar ik ben wel benieuwd naar foto's van andere kindjes! En eigenlijk ook naar foto's van hun mama's, haha!

Terug
Bovenaan