een foto poging

Wat een schatjes allemaal! De foto's van Natas had ik al op de site gezien, echt een lekker kereltje! Hihihi, ik heb zelf ook alleen maar heel oncharmante foto's van mezelf met Esther. Inderdaad van net na de bevalling en van 's morgens in bed enzo...

En Daphne, wat een mooie grote ogen heeft je meisje!

Veerle, misschien als je iets langer wacht? Misschien dat je computer het niet meer zo snel kan downloaden nu er zoveel foto's staan? Ik zie ze nog steeds...

haha eveline dat maakt toch niks uit,
We zijn allemaal pas bevallen (of zelfs  net)  ik vind niet dat we er allemaal super er weer uit hoeven te zien..
Pas als ik er over 2 maanden nog zo ja hoe zal ik dit noemen rommelig er uit zie ga ik mij pas zorgen maken,
Het is ook zo wennen.
Sta zelf pas om 12.00 half 1 onder de doche:p
haha

Groetjes Sylvia

Hihihihi, ja, dat ken ik. Ik probeer het nu te ondervangen door tegelijk met mijn man op te staan en die moet om 6.00 uur zijn bed uit. Rond die tijd wil Esther ook eten en dan blijf ik maar meteen wakker. Als zij dan rond 7.30 uur weer naar bed gaat, duik ik meteen onder de douche. Maar dat zijn wel erg korte nachtjes...

Negen maanden op, negen maanden af zeggen ze he? Pffff, moet er ff niet aan denken om straks weer aan het werk te gaan en er dan nog steeds zo verkreukeld uit te zien... Zit in het onderwijs, zul je die kids wel horen zeg! Tijdens mijn zwangerschap ook al 'zow, jij wordt echt dik!'. Nou, dankjewel! 'Neeeeeeee, ik bedoel je buik natuurlijk!'. Jajajajajajaja, vast wel. Noteer jij maar vast een onvoldoende op je rapport, mannetje! Haha!

quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2007 11:36:11'));

Hihihihi, ja, dat ken ik. Ik probeer het nu te ondervangen door tegelijk met mijn man op te staan en die moet om 6.00 uur zijn bed uit. Rond die tijd wil Esther ook eten en dan blijf ik maar meteen wakker. Als zij dan rond 7.30 uur weer naar bed gaat, duik ik meteen onder de douche. Maar dat zijn wel erg korte nachtjes...

Negen maanden op, negen maanden af zeggen ze he? Pffff, moet er ff niet aan denken om straks weer aan het werk te gaan en er dan nog steeds zo verkreukeld uit te zien... Zit in het onderwijs, zul je die kids wel horen zeg! Tijdens mijn zwangerschap ook al 'zow, jij wordt echt dik!'. Nou, dankjewel! 'Neeeeeeee, ik bedoel je buik natuurlijk!'. Jajajajajajaja, vast wel. Noteer jij maar vast een onvoldoende op je rapport, mannetje! Haha!

...................

hahaha, welke klas werk je dan,
als het nog van die hele kleintjes zijn is het wel schattig vind ik,
na 10 x zal jij dat ook wel zat zijn:p
Mijn man moet ook om 6 uur op mischien iedee om dan voormezelf ook maar wakker te blijfen,
alleen natas komt 1a 2 keer per nacht nog om voeding vragen,
dus denk niet dat ik dat vaak vol ga houden,
ik moet sowieso denk ik maar eens in de voedingen gaan minderen met mijn bv ga ik er kapot aan 7.8 keer per dag,
Maaar!!!  vandaag heeft hij van 23.00 tot 5.45 geslapen,
voel me eindelijk weer eens uitgerust en kan er weer vol tegen aan:D
hup mama!!!

gr sylvia

Ik werk op een middelbare school, in de eerste, tweede en derde klas. Zijn ook schattig hoor, maar laat ze het niet horen, haha! En ze bedoelen het goed. De meesten tenminste...

Jeetje, wel lekker dat jij vannacht zo'n ruk hebt kunnen maken! Esther komt iedere nacht nog één keer voor een voeding en een paar keer voor...eh...ja...voor gezelligheid, denk ik. Dus ik loop wel rond met kleine oogjes, maar ja, wel gedoucht! hahaha

hallo allemaal,

Wat een prachtige foto's. Allemaal stuk voor stuk mooie wondertjes. Leuk om al die trotste berichten te lezen. Het lukt mij niet een foto te plaatsen (apple). Maar mijn lieve mannetje heeft een website voor haar gemaakt. www.rosalieverweij.nl Kunnen jullie toch nog een fotootje zien :)

groetjes,

Fanny en rosalie

Terug
Bovenaan