een gedurfde vraag

ik ben ook zeker wel voor.. alleen hier ook vaak wisselende diensten doordat ik in de beveiliging zit..

maar zeker een leuk idee..

xxx

Leuk leuk!!! zo blij dat jullie allemaal enthousiast zijn!!! ik wacht nog op paar dames die nog niet gereageerd hebben en dan gaan we even kijken wie waar woont en kunnen we het meest centrale plekje in nederland voor ons uitzoeken! en natuurlijk een datum!!al wordt het misschien moeilijk dat iedereen op dezelfde datum kan....maar misschien valt het mee hihi

Jullie weten het al maar toch even voor de duidelijkheid...ook ik vind het een leuk idee!!! Ben benieuwd naar iedereen!!

Liefs ciomama

Ja, ik vind het ook een leuk idee. Zou Utrecht geen goeie plek zijn?

liefs, G.

ja zoiets had ik zelf ook in gedachten! ligt toch erg centraal! al ben ik er zelf nog nooit geweest haha

hej, ik wil best komen maar mijn vriend zegt dat dat het slechtste is wat we kunnen doen omdat Utrecht precies in het midden ligt van Nederland dat iedereen maar ook iedereen die maar naar zijn werk en weer naar huis moet daar langs komt en dat t knetter druk is op de weg. Laten we eens in winnen waar iedereen woont, ik woon in Winterswijk...

hoihoi
inprinciepe een leuk idee maar weet uit ervaring dat het heeeel moeilijk is om een plaats en dag af te spreken waar op de meeste kunnen.
zit zelf ook op een ander forum (nog van mijn dochter) en daar doen we een paar keer per jaar een poging om elkaar te ontmoeten, maar heeft altijd heel veel voeten in aarde.

ik hoor het wel ik kom zelf uit haarlem

Terug
Bovenaan