een gedurfde vraag

hey appeltje.. ik zou je dan wel eventueel op kunnen halen.. waar we ook naar toegaan.. ik kom dan toch wel langs apeldoorn...

greets...

Ik woon in Hoogezand (groningen)
Ik zou samen met cloewja kunnen gaan rijden en dan langs Hoogeveen, een beetje carpoolen en de kosten van de benzine delen. Dat scheelt wel als je zo'n eind moet rijden!
Liefs

en als er mensen in de omgeving ridderkerk wonen wil ik die best mee nemen!

liefs

Ik weet niet hoe alle vakanties vallen, maar ik moet nog 1 weekje werken en vanaf pasen 2 weken vrij.

Ik woon trouwens vlakbij delft, dus als ik op (ongeveer) de route wat mensen mee kan nemen, hoor ik het wel!

Hebben we trouwens al een datum??

Vanuit Groningen is het toch via Zwolle Amersfoort naar Utrecht? Of is de A50 toch sneller? Zelf gaan we via de A28.

Ik kan elke vrijdag en zaterdag wel, de rest v/d week werk ik. Nemen jullie je kind(eren) ook mee? Ik neem mijn meidje wel mee denk ik.

De meeste zaterdagen ben ik beschikbaar. Is het een idee om er een paar te kiezen en dan maar kijken op welke dag de meesten kunnen?

@angel. Heel fijn dat ik kan meerijden, dankjewel.

Ik werk om het weekend. Zaterdag kan dus wel, ligt er aan welke;) Als er nog mensen mee willen rijden kan dat ook

ik kan ieder weekend wel...

@ sarinaa...super dat ik an mee zou kunnen rijden...

Terug
Bovenaan