een goede bodylotion

Ik lees overal dat je huid zo snel uitdroogt in de zwangerschap dus mijn vraag: welke bodylotion gebruiken jullie?
Ik gebruik zelf namelijk nog niks maar wil dit wel gaan doen.  

hoi

ik gebruik voor mijn buik en benen die creme speciaal tegen striemen van het kruidvat merk,het is zon fijne creme dat ik hem overal voor gebruik,trekt snel in en word lekker zacht en hij is niet zo duur.is een roze tube.gr wendy zw 10wk1dg tweede

Hoi,

ik gebruik niet een speciale bodylotion, maar aangezien ik een hele droge huid heb (tijdens de zwangerschap), gebruik ik nu onder de douche, Nivea douche-olie. Is erg lekker en het had bij mij binnen een paar dagen echt resultaat.

Groetjes Elise

Hier ook een hele droge huid. Ik gebruik die van Dove voor een droge huid. Ook heb ik een nieuwe gezichtscreme aangeschaft, die van l'Oreal, Nutrisimme. Werken allebei prima  maar smeer me dan ook elke dag helemaal in!

Ingeborg

Hallo,

ik kan je de douchegel van Balneum aanraden. Die hebben ze speciaal voor een extreem droge huid. Die is ook jeukstillend. Verder krijg ik van de huisarts vaseline lanette. Daar smeer ik me elke dag mee in. Dat werkt het beste tegen een droge huid. Alle hiervoor genoemde middeltjes heb ik helaas zonder succes geprobeert. De kast van mijn zus staat nu vol met bodylotion en douchegel.

Groetjes van Marloes

hey,

ik gebruik de creme van zwitsal dat heet mama, speciaal voor zwangere vrouwen kost geloof ik 6 euro. maar hij is onwijs goed en helpt ook tegen straie!
bij mij werkt het prima tegen die droge huid.
succes!

xxx jolanda

Terug
Bovenaan