een goede bodylotion

ik heb van mijzelf al een hele droge huid en ook kriebels in het najaar en trekkerig in de winter.

Dus ik gebruik altijd HDH. Als je een hele droge huid hebt als die van mij, dan kan ik je dat echt aanraden.
Dit werkt echt!

gr mama van MD

PS het lijken hier nu wel allemaal reclamespotjes!  

Hoi hoi,

Ik heb van mezelf al een droge huid en smeer mijn hele leven dus al van van alles op mijn velletje. Ik kan na het douchen echt niet zonder een bodylotionnetje! En ik moet zeggen dat ik toch wel erg tevreden ben over de bodylotion van Nivea met Q10. Echt super. Dat hebben ze ook in een pot; het is dan nog romiger en vetter: heerlijk!

Iemand hierboven schreef over vitamine E. Dat is inderdaad goed voor de huid, maar ik hoorde onlangs dat je dat als zwangere juist niet zo veel mag gebruiken. Ik weet niet precies waarom niet. Maar weet wel dat ook via de huid stoffen bij je kindje kunnen komen.

Ook hebben ze bij de Bodyshop een cacaoboterstick (soort hele grote lippenbalsem, hihi), die je heerlijk over je buik kunt smeren; ook speciaal voor zwangere vrouwen. En het ruikt lekker! Ook hadden ze tubes met goed spul tegen striae. En in deze serie ook een firming creme voor na de bevalling.

Succes met smeren!

Groetjes van Vennie (24 wk)

Terug
Bovenaan