een goede bodylotion

quote: Jolanda 1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2007 10:24:12'));

hey,

ik gebruik de creme van zwitsal dat heet mama, speciaal voor zwangere vrouwen kost geloof ik 6 euro. maar hij is onwijs goed en helpt ook tegen straie!
bij mij werkt het prima tegen die droge huid.
succes!

xxx jolanda

Helaas bij mij niet. Gebruik die buikbalsem al vanaf het begin maar als  je het aantal strepen ziet op mijn buik!  Bij mijn eerste had ik er 3, nu zit het onder. Maar ja, het heeft vooral met de snelle groei te maken, je kan er toch niet tegenop smeren. Ik heb mijn groeispurt tussen den 20 en 30 weken gehad en nu word ik amper dikker. Maar hij is wel lekker hoor! Het geurtje en de vettigheid, gebruik het nog elke avond.

Ingeborg

Het schijnt ook dat striae erfelijk bepaald is. Dus heeft je moeder of zus veel last van striae gehad, schijnt de kans groot dat jij het ook krijgt.

Heb zelfs weleens gelezen dat je niets tegen striae kunt doen, maar ik smeerde altijd met de Mama produkten van de Etos (die zijn niet zo duur en ruiken lekker.)

Hoi. Ik gebruik dezelfde als Wendolientje, van het kruidvat. Idd een grote roze tube.. Smeert heerlijk uit, trekt snel in en ruikt ook nog lekker.
Bij mijn eerste gebruikte ik speciale buikolie van De Tuinen, die was ook erg lekker, en ik heb er toen geen straie aan overgehouden. Maar ik hoor dat ook al smeer je, je toch die straie kan krijgen hoor, dat is een kwestie van aanleg, buikgroei enz.enz.
Maar goed, ik probeer het toch ook mooi te voorkomen door iedere ochtend en avond braaf te smeren haha..
Gr. Anne-Marie

Hai!

Ik gebruik de BBB-MAMA creme van VSM speciaal voor de bekende 'buik, billen, benen, borsten'. Ideaal met een pompje, dus geen geklieder. En verantwoord smeren dus.
Het trekt goed in en is niet vet. Ik gebruik het al sinds het begin van mijn zwangerschap en ben nu dus bijna 35 wk. Geen striae, maar wel een extreem grote buik! Geen enkele creme helpt echt  tegen striae, gewoon soepel houden die huid! Ik hoop dat ik geluk blijf houden, er komt nu veel spanning op mijn huid te staan!
succes
liefs
Fee Julia

Hoi allemaal,

Sinds ik zwanger ben heb ik ook een hele droge huid. Ik gebruik van Garnier die rode fles voor de extreem droge huid met esdoornsap. Heerlijk, mijn huid is nog nooit zo zacht geweest. Onder de douche gebruik ik niks (om hem niet uit te drogen). Zelfs mijn voeten smeer ik in.
Ben benieuwd of ik last van straie krijg, hoop het natuurlijk niet. Maargoed je hebt het niet voor het zeggen en ik vind het belangrijker dat het goed gaat met de kleine in mijn buik.

ps. mijn gezicht is niet veranderd en gebruik ik gewoon wat ik altijd gebruikte.

Veel plezier met smeren..... en geniet van jullie kleine in de buik.

Groetjes Sylvia (18 wk)

Terug
Bovenaan