Een knappe meid!

@ Reisa,

Ze was al een keer eerder voor haar neusamandel geweest. Ze blijft zeer verkouden, dus ze hadden gezegd dat als hij weer terug gegroeid is, ze hem weer meteen verwijderden.
Maar dat was gelukkig niet nodig.

Vannacht had ze een nachtmerrie, wilde niet meer in bed slapen. Ze heeft van 1.00-3.30u naast me gelegen, toen weer eigen bed in gegaan. Ik ben gebroken, maar ze was zo bang. En ik vond dat zielig. Ik ga niet strijden na zo'n dag, ik snap dr angst helemaal. We waren wel pas om 10.00u beneden.
Hopelijk vannacht weer beter.
Verder is ze erg gezellig, vrolijk en merk je er niks van!
Thnx voor jullie lieve reacties

Hai lieve Ireen!

Wat een grote meid!!! Wat fijn dat het zo goed is gegaan.
Ik zou bellen...... Maar ben KAPOT!!! Gister nonstop 11 uur achter elkaar gewerkt. Kwam thuis, onder de douche, heeeeeeeeeel even liggen dacht ik..... en weg was ik! Ga nu gauw even tukken! Bel je vanavond, maar wilde toch gauw even laten weten dat we hier wel steeds aan jullie denken en hebben gedacht!!

Tot vanavond.

X

O, gelukkig. Ik was al bang dat ze nog een keer hiervoor naar het ziekenhuis moest. Maar dat hoeft gelukkig niet.
Het lijkt me logisch dat je je meisje bij je in bed neemt als ze zo bang is na een operatie. Dan moet je kind op je kunnen rekenen en weer vertrouwen krijgen.
Ik hoop dat ze snel weer lekker kan slapen.

O, gelukkig. Ik was al bang dat ze nog een keer hiervoor naar het ziekenhuis moest. Maar dat hoeft gelukkig niet.
Het lijkt me logisch dat je je meisje bij je in bed neemt als ze zo bang is na een operatie. Dan moet je kind op je kunnen rekenen en weer vertrouwen krijgen.
Ik hoop dat ze snel weer lekker kan slapen.

Terug
Bovenaan