Een metalen kruik?

Hi dames,

Op alle babyuitzet-lijstjes kom ik tegen dat je 2 metalen kruiken nodig hebt. Is dit nou echt noodzakelijk?

Ik vind ze ontzettend duur en dan nog een zakje eromheen. Het kost een vermogen! En dat voor een paar weken!!

Kan ik ook 2 nieuwe plastic kruiken kopen?

groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Ligt er aan wanneer je moet en gaat bevallen,

Ik beval in juli en dan geven ze aan dat kruiken niet nodig zijn.

Anders zijn ze wel nodig, en ja ze zijn duur maar wel heeel erg goed.
Check anders ook marktplaats staan ze ook genoeg, metalen zijn ook wel zo veilig ik weet dat mijn moeder ze later ook nog veel gebruikt heeft toen wij ziek waren etc.
 
De kruiken bij de hema zijn geloof ik 13 euro. Valt wel mee toch? Plastic kruiken worden afgeraden, lijkt mij ook eng. Stel dat het kindje erop komt te liggen. de druk die dan op die kruik komt. Ik heb zelf nu al plezier van de metalen kruik. Leg ik lekker in mijn eigen bed :D
 
metalen kruiken kun je heel lang blijven gebruiken.
ik heb zelfs een kruik van mijn schoonmoeder gekregen die zij bij mijn man heeft gebruikt.( 27 jaar geleden)
ik vind het zelf ook wel lekker om af en toe met een kruik onder mijn voeten op de bank te liggen.

Wij hebben er 3 in huis.
1 voor de kinderwagen,
1 voor het bedje
en 1 voor mezelf

echt ideaal.

inderdaad je kan op marktplaats kijken of in een kringloop winkel ofzo.

succes
 
Ik heb 2 kruiken met zakjes voor 15 euro op mp gekocht. 3 kids zijn in de winter geboren, dus voor mij waren ze noodzakelijk. Nu gebruik ik ze af en toe in de winter voor het voorverwarmen van de bedden, slapen ze makkelijker!!!
 
Inderdaad marktplaats heeft mij hier ook mee geholpen! Scheelt een hoop, zowiezo hebben wij verschillende zaken via mp omdat dat gewoon zoveel scheelt voor dat tijdelijke gebruik...

Plastic wordt afgeraden, terwijl ze bij juist gebruik (lucht eruit, enkel water erin voor maximaal de helft gevuld, zodat er speelruimte is voor het water) niet veel gevaarlijker zijn. En alle kruiken moet je testen voor gebruik. Dus de echte reden hierachter is mij nog niet echt bekend of verklaart.

Gewoon even snubbeken op marktplaats!
 
Als je een tweedehands kruik koopt via mp moet je wel ff een nieuwe dop aanschaffen, dit ivm de veiligheid ervan. die doppen zijn geloof ik 3 euro bij de hema...

ik heb maar 1 kruik.. ben eind maart uitgerekent en vond 2 onnodig omdat het "mooie" weer er dan alweer aankomt.

 
Terug
Bovenaan