Een metalen kruik?

hier ook een zomerkindje van juli en ook de kruiken gebruikt voor in het bedje en ook om kleren mee op te warmen als ze in bad zijn geweest.. zijn ze lekker warm als je ze gaan aankleden..

Een kruik heb ik van mijn moeder overgenomen, de rubber was nog zacht dus dat is mooi en eentje heb ik bij de hema gehaalt!
 
uit ervaring weet ik dat mijn zoon beter sliep in een voorverwarmd bedje dan dat ik hem in een koud bed legde...Ook tijdens de bevalling heb ik de kruiken al gebruikt, door er hydrofyl luiers omheen te doen, en in het bedje te stoppen. Dan kan de kleine gelijk afgedenkt worden met lekkere warmen doeken na de bevalling...En in een warm bedje gelegd worden als alles achter de rug is.
 
Hi,

Ik heb er inmiddels 2 geleend van een vriendin.
Ik zag alleen dat de rubbers in de doppen wat versleten zijn, dus die zal ik vervangen.

Bedankt voor al jullie reacties.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Tsja - Die gedachte had ik ook.
Je zou kruiken tweede hands kunnen kopen maar daar hor ik verschillende dingen over. Liever niet doen met gevaar op lekken van het hete water, je weet dan niet zeker of dop nog wel goed genoeg sluit - anderen zeggen dat je dit prima tweede hands kan kopen.
Ik heb het ook aan kraamzorg gevraagd bij intake gesprek. Die zei dat het echt wel nodig was - zeker omdat ik begin februari uitgeteld ben. Ze zei ook dat van die warmtekussens niet aan te raden zijn (hittepits ed) Wel zei ze dat je kruik prima 2 de hands kan kopen.
Dus ik heb maar 2 kruiken in huis gehaald. Gelukkig heb ik kruikenzakken gekregen.

Het is ook gewoon belangrijk om je kindje warm te houden. Bedenk maar een koud kindje huilt meer en dan heb je zelf minder rust. Misschien wordt het dan makkelijker om het geld eraan uit te geven.

Het is inderdaad lastig om goed te beoordelen wat je wel en niet nodig hebt. Alles is zo duur en door sommige dingen moet je echt wel een beetje doorheen prikken.
 
Terug
Bovenaan