Een mooie dochter van net 1 jaar, bezig met een 2e wondertje... Wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben de meest trotse mama van  een heerlijk mooi meisje! Ze is anderhalve week geleden 1 jaar geworden. Zelf ben ik 27, mijn vriend ook.

We zijn bezig voor een 2e, maar aangezien ik veel ongesteld ben en dus helemaal geen regelmatige cyclus heb kan het wel even duren.

Nu heb ik wel last van mijn borsten, in een jaar tijd, geen last van gehad maar ben ook wat ongesteld. hihi echt te erg gewoon, maar goed. Even afwachten maar weer!

Zijn er nog meer meiden hier die voor een 2e bezig zijn en vorig jaar zomer bevallen zijn?

Ik hoop op allemaal leuke reacties!

Liefs,
Tiny Love

Hoi,

Ik ben vorig jaar mei bevallen en nu 6 weken zwanger van de tweede.

groetjes Maris

Ow wat leuk Maris. Gefeliciteerd.

En hoe voel je je?
Anders als je eerste zwangerschap?

Ik heb namelijk niet echt een topzwangerschap gehad, zat niet echt op een roze wolk en hoop van harte dat dit nu wel zo zou gaan....

Liefs

Hallo,

Dylano is van 2 mei vorig jaar. En inmiddels zijn wij alweer bijna 21wk zwanger! Wat gaat het hard dan ineens!
We weten ook dat we weer een jongetje krijgen! Zijn er superblij mee.
Ken hier dus niet echt over meepraten, maar wou het ff laten weten
Veel plezier met het klussen, en hopelijk zijn jullie gauw zwanger!

Liefs Debby.

Hey Debby,

Leuke naam Dylano zeg. En hebben jullie ook al een naam voor deze lieve kleine ukkepuk?

Ja dat hoop ik ook, het hoeft niet gelijk, mag ook over een paar maanden, maar baal er gewoon van dat ik zoveel ongesteld ben.

Liefs,

Hoi, ja we hebben al een naam voor dit manneke hoor. Voor een meid waren we er zo uit, maar een jongensnaam?? Pffff!! Die hebben we pas 1,5wk denk ik. En tuurlijk hadden we nog wel tijd, maar ik vond het zooo moeilijk!!

Liefs!

Hier is het huis vol (mijn hart niet, daar is altijd plek voor nog meer kinderen). We hebben drie gezonde knullen en zijn daar erg dankbaar voor en blij mee. We hebben in de omgeving meegemaakt dat dit niet vanzelfsprekend is en genieten er dus dubbel en dwars van. Tevens komen er meerlingen voor in de familie en van drie naar vijf kinderen vinden we ook wel heeeeel veel.

Groetjes van marloes

Wij hebben twee kinderen, en willen wel graag een derde. Mijn verstand zegt dat ik nog een jaartje moet wachten, maar mijn gevoel zegt, NU NU NU. Haha, tot nu toe wint mijn verstand (haha, nou ja, eerder het verstand van mijn man).

Maareh, succes met klussen!

Terug
Bovenaan