Een mooie dochter van net 1 jaar, bezig met een 2e wondertje... Wie nog meer???

Hoi,

Kenneth wordt zaterdag 1 en wij zijn ook weer begonnen voor een tweede.
Heb volgende week mijn NOD en ben erg benieuwd. Heb al wel gevoelige borsten en een zeurderig gevoel in me onderrug- en buik.

Groetjes,
Leona

Hoi Leona,
Wat vervelend dat je daar nu al last van heb.
Hopen dat het snel lukt bij jullie...

Hier even een update:
Ik moet maandag een uitstrijkje laten maken, blijf maar ongesteld elke week, of in de 2 weken en wil gewoon even alles laten controleren. Ik moet me ook temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong heb, dus daar ben ik klaar mee.
Misschien moet ik schoongemaakt worden, of staan me baarmoederhalsmond open. Ben wel zenuwachtig moet ik zeggen hoor..

Wie heeft dit al eens meegemaakt? Eind januari hebben ze wel nagekeken, was alles wel goed, dus ben niet zo bang voor een of ander, maar blifjt toch spannend.

Liefs,
Iloontje

hoi dames

jeetje tiny das vervelend.. hopelijk weet je meer na je uitstrijkje

ik ben vandaag toch nog ongesteld geworden...

we gaan vanaf nu echt voor het echie.. eerst maar eens kijken hoe dat gaat.. toen ik zwanger was van Mart waren we 1 mk en 7mnd verder..

groetjes simone

hallo

ook hier zijn we alweer een tijdje aan het proberen! lijkt me echt leuk om kinderen wat dicht op elkaar te hebben maar we zullen wel zien! geen enige regelmaat hier dus kan nog wel even duren.....
Iedereen succes!
Groetjes

@ Simone, het uitstrijkje laten nemen ging goed. Wat blijkt nou, ik heb een polieb op mijn baarmoederhalsmond zitten en die veroorzaakt elke keer die  bloedingen. Volgende week een afspraak maken voor de Gynacoloog wanneer ik de uitslag van het uitstrijkje heb.

@ AKK, hoe lang ben je al gestopt met de pil of iets dergelijks?

Liefs,
Tiny Love

hoi,

tiny : ben blij dat je al meer weet, gaan en kunnen ze er wat aan doen, en is het schadelijk enz?

Hier hebben we geklust op DE dagen :D was toevallig precies 1,5 dag voor mij ei.
maar we wachten rustig af, we hebben geen haast, en ben er ook niet zo mee bezig als met de eerste, ben nu drukker met andere dingen enz. Mart, Mart, Mart hahahahaha

Mart is op dit moment ook nog eens goed ziek: lees zooow zielig.

nou meiden, ik ga nu ook even een beetje slaap pakken,
tot snel

Groetje Simone mv Mart

Hoi allemaal,

Mijn dochtertje fenna is 26 juli 1 jaar geworden. En ik ben inmiddels alweer 34+3 zwanger van nummer 2 dus de laatste loodjes. Ik voelde deze keer meteen dat ik zwanger was, ik heb zeker 5 testen gedaan voordat er een streepje kwam ik was erg ongeduldig haha.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan