Een mooie dochter van net 1 jaar, bezig met een 2e wondertje... Wie nog meer???

@ Debby: je gaat de naam zeker niet verklappen?

@ Marloes: je hebt 3 heerlijke jongens inderdaad. Erg leuk. Bij ons komen er ook meerlingen in de familie voor.... Vind het wel leuk dat wel, maar vind 1 nog leuker denk ik. hihi meer tijd hou je dan over lijkt mij. Zou ook geweldig zijn 2 tegelijk, maar als je er al 3 hebt... hihi

@ Moonpoontje: Hoeveel scheelt er tussen jou kids?

Eer dat ik zwanger ben, is mijn dochtertje bijna 2 als ik bevallen ben... Misschien al over de 2, ligt eraan hoe snel het vorderd natuurlijk.

Maar als je zo'n onregelmatige cyclus hebt, kan je dan wel zwanger raken eigenlijk?

Liefs.

Tot nu toe voel ik me hetzelfde als bij Feline. Moe, humerig, veel plassen en nog als extraatje misselijk.... Dat laatste had ik bij Feline niet.

groetjes Maris

Hai,

Mette is bijna 13 maanden en ik ben 14.4 weken zwanger van nr.2. Half januari ben ik uitgerekend. Er zijn best veel dames hier he die ze zo dicht op elkaar hebben.

Succes! Hopenlijk is het bij jullie snel weer raak!

x ing

Tinylove, tussen mijn kinderen zit een heel groot leeftijdsverschil, ruim 6 jaar. De oudste is van mijn eerdere relatie, dus vandaar....

Hë meiden,

Zodra ik hier een  berichtje lees met als onderwerp 'JAAAAAAAAAAAAA ' komt er bij mij altijd een vreugde sprongetje voorbij. Ik kan me dat moment/gevoel van testen nog zo goed herinneren. Het is onwerkelijk en geweldig tegelijk! Bij mij (en ook bij mijn vriend) kriebelt het behoorlijk...maar er is geen ruimte in ons huis. En we vinden het verstandiger om nog ff te wachten. Onze eerste 9 maanden met Isabelle waren nogal trubbelig en we zijn nu al veel maanden onbezorgd aan het genieten. Isabelle is bijna 14 maanden en ze is GEWELDIG! (dat was ze natuurlijk van het begin af aan)

In mei volgend jaar begint hier de grote verbouwing en gaan we weer hard klussen

Alle meiden die proberen zwanger te raken wens ik veel succes en alle zwangeren onder ons wens ik een heerlijke zwangerschap! En natuurlijk wens ik iedereen wolkjes van baby's! Ik leef met jullie mee!!!!

Dikke X

Linda

hoi hoi,

Onze Mart is 2 aug 14mnd.. en wij gaan ook langzamerhand voor de 2de
maar wat ik me afvroeg he: de dames onder ons die al zwanger zijn, hadden jullie dezelfde kwaaltjes enz?

ik ben namelijk overtijd ( kheb normaal een cylcus van 25dgn) en zit nu op de 26ste dag heb getest en der kwam een erg licht streepje dus wil vrijdag ochtend nog een keer testen, ik moet zeggen dat ik wel last heb van mij zij (had ik bij Mart ook tijdens de zwangerschap) en een rommelig gevoel in mijn buik (steekjes, opgeblazen gevoel enz, maar kheb geen zere borste .

ben benieuwd

groetjes simone

Hoi Simone,

Je weet toch wel dat een heel licht streepje gewoon betekend dat je zwanger bent? De test reageert echt alleen op hormoon dat je alleen maar in je lijf hebt als je zwanger bent. Dus hoe licht ook, een streep is een streep. Ik zeg dus : gefeliciteerd!!!
Mocht je nog een keer willen testen dan kan ik je aanraden zo'n test te kopen waar in het schermpje de tekst   zwanger of niet zwanger verschijnt, dan kunnen er zeker geen misverstanden ontstaan. Verder kun je ook je huisarts een test laten doen.
Laat je het ons weten?

groetjes Linda

@ Linda, spannend dus! Jullie hebben nog even dan om lekker te oefenen, is ook leuk toch... en als duurt het voor je gevoel dan lang, er komt wel weer een hele leuke tijd aan volgend jaar voor jullie... De verbouwing zal toch niet zo lang duren neem ik aan?

@ Simone, ik was zwanger en had getest en zag elke x een heel licht streepje. Toen heb ik de ETOS lijn gebeld voor informatie en toen zei er een vrouw heel erg blij *lol* dat een streepje, hoe licht die ook is, een streepje is. Ik denk dus net als Linda dat je ook gewoon zwanger bent hoor... Dus ik zeg: GE-WEL-DIG... hihihi

Weet je misschien al wat meer of heb je een afspraak gemaakt bij de huisarts?

@ Inge Flausmaus. Wat leuk om jou hier weer tegen te komen. Ik zat vorig jaar ook hier in het forum. Jij beviel inderdaad net voor mij, dat weet ik nog heel goed. Leuk zeg.

Liefs,

Ilona

Terug
Bovenaan