een naam wat moeilijk zeg

A

Anoniem

Guest
we zijn er nog steeds niet helemaal aan uit wat de naam van onze zoon moet gaan worden.......en ik heb gister te horen gekregen dat er over 3 weken een geplande ks uitgevoerd gaat worden dus de tijd begint nu toch aardig te dringen ......mijn hubby en ik denken dat we aan het kraambed nog zoiets hebben van welke word het nou? ;-)
we hebben 3namen en kunnen er maar niet tussen kiezen mag ik misschien jullie mening vragen .......al ga ik toch op dat moment van mn eigen gevoel af denk ik maar suggesties zijn zeker welkom
de namen die we zelf bedacht hebben zijn namelijk Levy,Kay of Renzo
wat vinden jullie?

Groetjes mamavanTimo

Hoi aanstaande mamma,

ik vind het ook zo moeilijk om een naam te bedenken. Bij de eerste gaat het nog wel maar de naam van de tweede bedachten wij ook pas definitief toen ik met weeen de bevalling op TV aan het kijken was.

Maar om op jou namen terug te komen: ik vind persoonlijk  de naam Renzo het mooiste klinken. Zeker bij de naam Timo.

Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt.

Succes met de geboorte van je zoon en ik hoop over een paar weken te lezen wat het is geworden.

Veel liefs ...

Hoi hoi,

ik vind Renzo ook het beste bij Timo passen...

Wij hadden ook zo'n moeite met het bedenken van een naam voor de tweede...nu hebben we al een meisje Nikki en ik zag op een ierse website de naam Aimy staan...nu wordt het dus Nikki en Aimy, ik vind dat gewoon goed klinken en kan ook niet wachten...

Succes verder!!!

Groetjes Valerie
35 w

Hoi,

Nou maak ik het je waarschijnlijk alleen maar moeilijker, maar ik vind Levy het mooist! Hele mooie naam. Succes met kiezen en ook met de ks!!

Haha, zo heb je er nog niet veel aan: ik vind Kay het mooiste! Het is dat ik al iemand in mijn omgeving heb die zo heet, anders stond Kay ook op mijn lijstje.
Ik vind het persoonlijk niet zo leuk als namen met dezelfde letter of klank beginnen of eindigen. Mijn dochter heet Kyna, dus alle namen beginnend met K of eindigend op A heb ik al uitgesloten. Zeker met die korte namen ga je ze anders zo snel door elkaar halen (nou ja, dat is bij mij in ieder geval een familiekwaaltje).

Ze zijn alledrie leuk maar alleen Renzo vind ik bij Timo passen. Die anderen combineren niet zo goed vind ik.
Succes met het nemen van de beslissing!
lfs ing

Dank jullie wel.....ik geloof toch dat het dan wel Renzo gaat worden vind hem idd ook het mooist bij Timo passen ;-)
jullie horen zeker nog wat het gaat worden of geworden is

thnxxxxx meiden

hoi,

ik vind kay erg mooi hoor en ook wel passen eigenlijk maar renzo ook

levi niet hahahaha

succes ermee

grt moekje

Terug
Bovenaan