een naam wat moeilijk zeg

whahahhah jullie maken het me niet al te makkelijk he
ben wel heel blij met alle reacties moest alleen lachen hoe verschillend alles toch wel is en ben ook wel benieuwd naar jullie namen als jullie die al hebben en willen zeggen

En ook ik gaat het je niet makkelijk maken maar Kay vind ik superleuk bij Timo passen...

Groetjes,
10w

hallo...
hier nog ff mijn mening....
ik vind kay helemaal super, klinkt lekker bij de rest....
succes.... ben benieuwd wat het gaae worden...
groetjes bianca

Hahaha onze namen tja....je mag het wel weten hoor maarree pssst niet doorvertellen! hihihi! We hebben een lijstje van mogelijke namen maar we zijn er nog lang niet uit.

Namen die in de rij mogelijk staan zijn:
Jens
Jesse
Jesper
Marnix
Robbin
Cas
Ference (vernoeming naar mijn overleden schoonvader)
Floris (alleen erg bekakt)

Zoe
Maud
Tes
Sofie
Emma
Merel

Maargoed het kan dus net zo goed iets heel anders worden. Dusseee dames suggesties zijn WELKOM!!!!
lfs ing

ik vind renzo erg leuk.stond op mn lijstje,maar manlief vond het niks.wij hebben ook een tijdje lopen tobben,maar kwamen uiteindelijk toch op onze eerste ingeving.en dat is vermoemen naar mn man.wat ik eigenlijk niet wilde omdat het zoontje van kennissen ook zo heet.maar het past gewoon bij ons en andere namen voelden gewoon niet lekker.
dat is gelijk mijn tip voor jou:luister naar je gevoel.
succes.ook met de geplande keizersnee.lijkt me een vreemde gewaarwording trouwens.ik hoor straks graag je ervaring ermee.
groetjes kari

Hoi,
Wij hebben echt totaal geen moeite gehad met namen kiezen, tenminste, deze tweede keer niet. Voor een jongen hebben we de tweede naam die we vorige keer hadden. (mijn vriendin was toen ook zwanger en als zij die naam zou kiezen, zouden wij dat niet doen) en voor een meisje hebben we dezelfde naam als die we vorige keer hadden, omdat we dat toen ook al een mooie naam vonden.
Ik vind bij Timo Renzo het beste passen.
Succes ermee,
Patricia 41+3

Hoi,
ik weet wat het is, ik had ook pas een naam voor mijn zoontje toen ik 38,5 week zwanger was en dat kwam van een film toen ik op dat moment keek en ik zag de naam Derice en er gebeurde wat met me en zei toen gelijk dat wordt het. een week later is tie geboren en heb dus ook deze naam gegeven. hij is nu 9 en heb het ook nog nergens gehoord behalve in die film dan. ik denk zelf dat je iets voelt bij het geven of bedenken van een naam. ik ben nu zelf ook 8 weken zwanger en denk er zelf nog niet aan voor een naam. het komt vanzelf wel dat er een naam zal zijn wat mij raakt. maar bij jou vind ik van die 3 Renzo wel een leuke stoere naam.

Terug
Bovenaan