een naam wat moeilijk zeg

hoi hoi,

Renzo, geweldige naam
moeilijk hè!, wij waren er ook pas het allerlaatste moment uit.

Succes
Marinte

Haai! Laat ik mijn ongezouten mening dan ook maar even geven....

Ik vind Levy het leukst, een mooie, aparte naam met een historische achtergrond.
Of het wel of niet bij de naam van je zoontje past zou ik zelf niet zo belangrijk vinden, het zijn immers toch 2 individuen en misschien juist wel leuk met 2 totaal verschillende namen!

(ik moet ook toegeven dat ik een Renzo ken die ik niet zo toppie vind, dat heeft wel invloed natuurlijk)

Wij vonden (vinden) het ook echt héél moeilijk om DE naam te vinden! Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt, vind dat wel fijn zo die paar weekjes voor de uitrekendatum, hoef ik daar niet meer over na te denken! Ik vertel het lekker nog niet...................hihi

ik vind levy een superleuke naam en het past zeker bij timo (wat ik ook een hele leuke naam vind)!

groetjes martine (16)

Hallo,

Ik vind Renzo ook leuk maar Dave past ook wel leuk bij Timo.

GR Elmira.

Ik vind Renzo erg mooi, maar dat komt ook omdat mijn neef zo heet(te). Die is helaas overleden.

Verder vind ik namen ook heel moeilijk. En net als ik denk 'dit is 'em', dan denk ik er een paar weken later al weer anders over. Mijn man en ik willen graag weten wat het is en maandag is onze 20 weken echo. Dan hopen we te kunnen zien of we een zoon of dochter krijgen. Dan hebben we al één naam minder om te bedenken, is onze filosofie.

Succes allemaal met kiezen!

Hoi mama van Timo,

ben je er al uit wat voor naam je wilt gaan gebruiken? Je moet toch deze week voor een geplande keizersnee? Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen en hoop vlug te lezen welke naam je hebt gekozen voor je zoon.

En verder wil ik je alvast een hele leuke kraamtijd toewensen.

veel liefs...

de naam pfff was idd erg moeilijk al zijn we er dan nu wel aan uit welke het gaat worden.....al houden we die nog even voor ons zelf en de ks die krijg ik over 2weekjes het zou de 1ste week van januari worden maar omdat de baby toch een kleine groeiachterstand heeft en nog verders geen tekenen van bevallen zijn willen ze het uitstellen tot de 39ste week :( pffff ach 1 weekje kan er wel bij he bij het wachten hahaha
maar toch bedankt en lief dat je er aan dacht

wanneer ben je uitgerekend???? veel liefs en geluk nog met het wachten ook;-)

Terug
Bovenaan