<p>Ha die mama’s! Onze dochter (onze baas in huis) is vorige week de mijlpaal van 1 jaar bereikt. Hartstikke leuk! Onze lieve kleine eigenwijze schat! Wij blij dat we doodvermoeid maar verder redelijk ongeschonden het eerste onwijs turbulente jaar hebben mogen overleven! joepie! Hehe! Yes! </p><p>Maar… deze 1 jarige dame heeft iets nieuws, ze heeft namelijk het mama fan membership naar een nieuw level getild. En dat houdt in dat:</p><p> -Als mama moet plassen of poepen dat de baas dan staand met haar handen op mama’s knieën voor mama wil staan om haar aan te kijken. Gewoon kijken. Recht je ziel in. Afvegen vergt wat creativiteit maar hey! Daar word je vanzelf handig in! </p><p>-Onze kersverse dreumes de hele dag met haar armen vooruit op de grond zit in de hoop dat ik een gegeven moment besluit om haar 24:7 op mijn heup te dragen. </p><p>-Het gebrabbel “nanana” in seconde werk kan omslaan naar in volle hysterie zonder tranen en krijsen waarbij het lijkt alsof mevrouw op deze vroege leeftijd haar laatste aardappel reeds gegeten heeft.</p><p>-Mama niet meer kan eten waar de baas bij is want de baas heeft dan ineens ook honger. Dus als mama wat wil eten (waar ze nogal van houdt) moet ze het stiekem en heel snel doen in de keuken, betrapt betekend delen. Of dit nou een citroen, soepstengel of een complete rijsttafel is, Mama heeft nog nooit zo snel leren eten</p><p>– Mevrouw ineens schopt tijdens het verschonen van de luier?</p><p>-Niet te vermaken is met haar 3 ton speelgoed maar alleen met het lange haar van mama en de vorken uit de vaatwasser die per ongeluk nog open stond. Bij inname breekt de hel los want dat moet zij in godsnaam op deze wereld zonder DIE vork?!?!!! Haar leven is in 3 seconde compleet zinloos geworden en dat zullen de buren weten.</p><p> -Papa op miraculeuze wijze NERGENS last van heeft. En wordt door mama ook bevestigd. Ik heb het gezien! Papa kan gewoon ongestoord poepen. Dames WAT IS DIT ?! </p>