Een simpele vraag,.. Soms lastig te antwoorden... (reageer!)

Hoi mama's,

Wat hebben we toch een (heerlijk) druk leventje,..
Je werk, de kleine verzorgen en vermaken, je eigen sociale leventje, koken, dus gewoon druk, druk druk druk!!!

Maar als ik je dan vraag wat speelt er nú in je hoofd?
Wat zeg je dan?

Esmé mv Kay

Dat ik nu eindelijk, na twee moeilijke jaren (eigenlijk een jaar of 4), kan zeggen dat ik weer wat lekkerder in mijn vel zit, dat ik nu eindelijk kan genieten van ons mooie meisje en "gewoon" gelukkig ben.

En jullie?

Groetjes Lilian
mv Amy, 17-12-2006

dat ik blij ben dat de zon scheen vandaag.
dat ik lek-er met tim in de zon heb gespeeld.
dat ik daardoor te lang in de stad was
dat ik daardoor te veel heb gekocht in de stad
dat ik dat eigenlijk best leuk vind om te doen
dat ik van het merk pointer voor me zoontje heelen leuken kleertjes heb gekocht met een petje er bij allemaal in het wit zo gaaf
en ik denk ik wil met me zoontje knuffelen maar ja hij licht in bed te slapen ook zo zielig he als ik hem waker ga maken hihi

gr stephanie

Dat ik nu eigenlijk sinds een maandje of 2 mijn leventje echt weer wat op de rails heb.
Het werk gaat nu weer lekker... Met Annique gaat alles lekker, en ik zit meestal weer lekker in mijn vel..
Tot November vorig jaar wou ik heel graag 1 dag minder werken, omdat het me wat te veel werd, maar daar ben ik toch van terug gekomen omdat het financieel ook niet haalbaar was.
Maar ben wel blij hoe nu alles gaat en loopt.

liefs sandra

wat zal ik eens gaan doen vandaag, zwemmen, wandelen, naar het bos of eventueel naar de bios (Golden Compass willen we graag zien maar het is veels te mooi weer)

Jenneke

Ga ik morgenochtend weer een poging doen tot hardlopen? Of zal ik nog spierpijn hebben van gisteren? En dan moet ik wel vroeg opstaan. Eigenlijk nog voor Julian en zijn papa wakker worden.
Maar ik heb het begin al gemaakt, dus nu wordt het alleen maar makkelijker. Toch?? hum... nou ja, in ieder geval op tijd mijn mandje in en alvast de spullen klaarleggen. Dat scheelt al een boel. En dan zien we morgen wel weer.
Wordt het morgen weer zulk mooi weer als vandaag? Dan gaan we nog even fietsen, Julian en ik. Lekker genieten. Oh heerlijk.
Maar nu moet ik eigenlijk afsluiten en op bed. Oh, eerst nog even wat wasgoed opvouwen. Is dat maar weer gebeurt. En tandenpoetsen. En die oogschaduw moet er ook nog af. Ook maar even m'n gezicht insmeren. Ben best verkleurd vandaag. Twas ook zo lekker buiten. Julian had ook rode wangetjes. Staat hem goed. Lekker gezond koppie. Waar dat spugen vandaag nou vandaan kwam. Doet-ie anders nooit. Even in de gaten houden. Was vast wat misselijk ofzo. Tja, kan een keertje. Toch? Nou ja, hij slaapt wel lekker nu. Maar zonet was hij wakker. Misschien eng gedroomd. Of die mug is naar zijn kamertje gevlogen. Kon hem niet vinden. Straks nog maar even kijken. Voor ik op bed ga.
Ook nog even kijken of er nog mensen actief zijn op het forum. En mail checken. Ach, is vast niks in mijn inbox. Toch maar even checken. Beide boxen dan maar. Ook nog even op Hyves kijken. Ach net ook al gedaan. Laat maar. Moet zo naar bed. Eerst nog tanden poetsen. Bleh, heb geen zin meer. Heb nog spierpijn in mijn benen. En liezen en zelfs mijn buik. Is wel goed om weer te lopen. Toch?
Zal ik de lezers wel vasthouden met mijn hersenspinsels. Echt diepzinnig is het niet. Helemaal niet eigenlijk. Maar ja, wat verwachten ze op zondagavond? Tja, wat verwacht Esme eigenlijk? En waar denkt ze zelf NU aan? En dat topic over die miskopen. Hoe komt ze erbij? Dan moet ze toch zelf ook een miskoop hebben gedaan. Anders verzin je zoiets niet. Toch? Waarom schrijft ze dat dan niet op. Gewoon als voorbeeld. Nou ja, je kan   ook niet in iemands hoofd kijken. Toch?
Wat ga ik nu doen? Normaal lees ik mijn stukje nog even door voordat ik op Plaats bericht druk. Maar ik ben bang dat het té slaapverwekkend is. Ze moeten het er maar mee doen. Hahahaha! Zal ik die Hahahaha maar weer weghalen? Ach...laat maar. Niemand die zover heeft doorgelezen.....

(hahaha, dit is pas een Neverending Story!)

Terug
Bovenaan